صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - 02 November 2023
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص امضای سند 2030، گفت: امضای این سند در حال حاضر در مرحله اجرای برون سازی قرار دارد که به منزله واگذار کردن تربیت معلم و واگذاری تربیت نسل به دیگران طبق خواسته بیگانگان و دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی امروز در همایش «معلم، بصیرت و مشارکت مردمی» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و مصادف شدن سالروز شهادت استاد مطهری با این اعیاد اظهار داشت: این روز به نام هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم و بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت معلم به معنای واقعی کلمه آثار بسیار مثبتی را بر فرهنگ جامعه و بر تعلیم و تربیت می گذارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز همه باید تکریم معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند؛ معلمی تأثیرگذاری روند تاریخی و مرزبندی فرهنگی یک ملت است، اگر متناسب با مقام معلم درست عمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز معلم باید به وظیفه اش درست عمل کند، افزود: تمام افرادی که در هر کدام از مراتب اجتماعی قرار دارند، جوامع خود را مدیون معلم می دانند و این برای معلم احساس شرف و کرامت و بزرگی می آورد.

سیاهوشی تأکید کرد: ما در بسیج فرهنگیان نسبت به معلم دو وظیفه داریم: یکی وظیفه عمومی که همه موظف به احترام به او هستیم و دیگری وظیفه اختصاصی که وظیفه بسیج حفظ ارزشها است.

وی با بیان اینکه معلم به عنوان یک ارزش باید مورد احترام قرار بگیرد، تصریح کرد: در بسیج فرهنگیان همواره دنبال حقوق حقه معلمین بوده و هستیم و بارها گفته‌ایم که به معلم توجه ویژه‌ای باید صورت بگیرد و این گفته اسلام، پیامبر(ص) و رهبری است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: ما در بسیج فرهنگیان به عنوان یک خدمتگزار همواره دنبال حقوق حقه معلمین هستیم و این را مطالبه می کنیم.

وی با بیان اینکه عدم توجه به معیشت او و دادن وعده های عملی نشده حفظ احترام به منزلت معلم نیست، عنوان کرد: فایده صندوق ذخیره فرهنگیان نه تنها توجه به حقوق معلم نیست بلکه تجاوز به حقوق او است.

سیاهوشی در خصوص بی توجهی و تعلل در اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت: بی توجهی و تعلل در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در این سند به معیشت و منزلت معلم توجه لازم و کافی شده است مغایر با حفظ شأن معلم است.

وی در خصوص امضای سند 2030، خاطرنشان کرد: امضای این سند در حال حاضر در مرحله اجرای برون سازی قرار دارد که به منزله واگذار کردن تربیت معلم و واگذاری تربیت نسل به دیگران طبق خواسته بیگانگان و دشمنان که این نه تنها حفظ شأن معلم نیست بلکه دقیقا در مقابل حفظ شأن معلم قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ما به عنوان مسئول و خدمتگزار مطالبه گر حقوق حقه معلمین هستیم و در بسیج فرهنگیان انجام وظیفه می کنیم و مطالبه حقوق آنان از مهمترین اولویت های کاری ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات