صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 03 June 2024
امام جمعه بردسکن با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در شروع بکار مجلس یازدهم گفت: مجلسیان پیام مقام معظم رهبری را به عنوان یک نقشه راهنما سرلوحه کار خود قر دهند و نسبت به اجرایی کردن آن اقدام و عمل کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۷۹۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ گفت: اقتصاد و فرهنگ مکمل یکدیگر هستند و باید نمایندگان مجلس به عنوان یک اولویت به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند و براساس منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جهش تولید حرکت کنند.
 
وی عنوان کرد: امروز مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی در تنگنا قرار گرفته اند و متاسفانه دولت هیچ نظارتی بر بازار ندارد و گرانی‌ها سر به فلک کشیده شده است.
 
امام جمعه بردسکن افزود: مهم‌ترین مطالبه مردم از مجلس یازدهم بحث معیشت و گرانی‌ها است و این بی تدبیری‌ها کمر مردم را شکسته است.
 
وی اظهارداشت: تا وقتی که نظارت‌ها قوی و مستمر باشد افراد سود جو نمی‌توانند بازار را به دست بگیرند، ولی متاسفانه دولت در دوسال آخر عمر خود بازار را رها کرده است و هیچ فکری برای گرانی‌ها نمی‌کند و مردم روز به روز در فشار اقتصادی و معیشتی قرار می‌گیرند و از آن طرف کرونا در آمد مردم را به شدت کاهش داده است.
 
حجت الاسلام امینی از مجلسیان خواست به عنوان نمایندگان مردم صدای آن‌ها را به گوش مدیران و دولتمردان برسانند و خواستار نظارت قوی و مستمر شد.
 
وی اظهارداشت: در بحث خودرو‌ها اخیرا نظارت‌ها بهتر شده است و قیمت خودرو‌ها کنترل شده است و در دیگر بخش‌ها هم دلتمردان می‌توانند تدبیر کنند و قیمت‌ها را کنترل کنند.
 
وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید اختلاف سیلقه‌ها و جدل‌های سیاسی و جناحی را کنار بگذارند و با توجه به اینکه سن اکثریت نمایندگان این دوره جوان‌تر از دوره‌های گذشته است می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند و یک شور و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.
 
وی افزود: بحث نظارت حق نمایندگان مجلس است که متاسفانه یکی از ضربه‌هایی که در حوزه اقتصاد کشور خورده است به دلیل نبود نظارت‌ها بوده و در اجرای قانون نظارتی نبوده است.
 
وی از نمایندگان مجلس خواست به فکر گره گشایی از کار مردم باشند و در نطق‌ها و سخنرانی‌های خود طوری حرف بزنند که امید را در دل مردم ایجاد کنند نه اینکه طوری حرف بزنند که دشمن شاد کن و باب دل دشمنان صحبت کنند.
 
امام جمعه بردسکن افزود: مجلس انقلابی فقط به نطق‌های آتشین کذایی نیست بلکه باید با راهکار‌های منطقی برای رفع مشکلات مردم با وحدت و همدلی و کنار گذاشتن اختلاف سیلقه‌های سیاسی برای مردم کار شود. وی بیکاری، نیمه تمام رها شدن برخی از پروژه‌ها، نامناسب بودن راه‌های مواصلاتی، مشکلات معادن، صنعت و کشاورزی منطقه از مهم‌ترین مشکلات منطقه است که باید نماینده مجلس ورود پیدا کنند و با مسئولان امر نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.
 
حجت الاسلام امینی از نماینده مردم در مجلس یازدهم خواست به دنبال کار‌های بزرگ زیربنایی باشد و تحت تاثیر و فشار طرفداران خود مبنی بر تغییر و جابجایی مدیران قرار نگیرد.
 
وی بیان کرد: اگر تغییری هم می‌خواهد صورت بگیرد باید براصول شایسته سالاری به معنای واقعی باشد و در تغییرات تکامل ایجاد شود و به کارآمدی و توانمندی افراد توجه شود.
ارسال نظرات