صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
شاهرود_نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه پروژه استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری و ... متوقف گردیده یا بسیار کند پیش می‌روند که امیدوارم توجه ویژه‌ای شود گفت: امیدواریم با همدلی مشکلات برطرف شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۱۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی، در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹ با حضور، استاندار سمنان در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطر امام عزیز و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و بویژه شهدای این شهرستان و تبریک ایام الله دهه فجر و خیرمقدم حضور استاندار سمنان و همراهان ایشان را در شهرستان شاهرود اظهار کرد: شخصا دست بوس همه کسانی هستم که خالصانه و مخلصانه برای این کشور و نظام تلاش می‌کنند و امیدوارم تمام اقدامات و تلاش‌ها که در سایه سار وحدت و یکپارچگی انجام می‌شود، مورد رضایت خداوند قرار بگیرد
وی از زحمات و همت تمامی مسئولان و مدیران استان و شهرستان بمنظور افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: امسال بواسطه شیوع کرونا و تعطیلی برخی مشاغل و بروز مشکلات مختلف اقتصادی، فشار زیادی بر روی مردم می‌باشد و امسال نیز کشاورزان و باغداران شهرستان شاهرود مانند سال گذشته، عمده سرمایه‌ی خود را بواسطه سرما زدگی درختان از دست دادند.
وی ادامه داد: نزدیک به ۶۰ درصد از شیر مصرفی استان در شاهرود تامین می‌شود، اما دامداران ما امسال با مشکلات عدیده‌ای در بحث تامین نهاده‌های دامی مواجه شدند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه نوروز و آغاز سال نو هستیم، اما متاسفانه، بازار تحرک و انرژی سال‌های قبل را ندارد و برخی مردم نیز قدرت خرید خود را از دست داده اند.
وی اضافه کرد: همه ما از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در سطح استان بسیار خوشحال و مسرور می‌شویم، اما متاسفانه برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهرود همچون پروژه استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری و ... متوقف گردیده یا بسیار کند پیش می‌روند که امیدوارم توجه ویژه‌ای در تکمیل اینگونه طرح‌ها انجام شود.
خانی تصریح کرد: برخی مسیر‌های جاده‌ای شهرستان شاهرود همچون محور شاهرود به سمت طرود، بیارجمند و توسکستان متاسفانه جان مردم و مسافران را می‌گیرد و لازم است نسبت به رفع مشکلات و مناسب سازی این محور‌ها توجه جدی صورت گیرد.
وی اظهار کرد: اعتقاد قلبی دارم که استاندار سمنان و معاونین ایشان نگاه عادلانه محوری به کل استان دارند، اما از ایشان می‌خواهم با توجه به وسعت و جمعیت این شهرستان، نگاه و عنایت ویژه‌ای را مبذول نمایند.
خانی خاطر نشان کرد: از استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلایه مندی نداریم، اما امیدواریم سایر مدیران کل استان نیز وقت و تلاش بیشتری را برای شهرستان شاهرود صرف نمایند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: شاهرود بزرگترین شهرستان استان است و مدیران کل باید وقت بیشتری را برای شاهرود گذاشته و عنایت ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.
وی تاکید کرد: مشکلات و گرفتاری‌ها بدلایل مختلف زیاد است و مردم در فشارند و همه ما امیدواریم با همدلی و اتحاد و یکپارچگی بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم.
خانی افزود: تصور ما اینچنین است که انشالله سال آینده وضعیت اقتصادی دولت و مردم قدری بهتر می‌شود، اما باید تلاش کرد تا مشکلات را کاهش داده و آسایش و آرامش را برای مردم محقق نماییم.
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات