صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 03 June 2024
رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: شورای ششم شهر مشهد خود را رهرو شهیدان رجایی و باهنر می‌داند و مدیریت شهری در این دوره، آماده همکاری و تعامل برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و دولت کریمه است.  
کد خبر: ۹۳۶۸۷۹۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسن موحدیان در آغاز چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، با اشاره به بیماری منحوس کرونا که نفس خیلی از همشهریان و هموطنان ما را تنگ کرده و سلامت افراد را به مخاطره انداخته است، اظهارکرد: در چنین شرایطی، اعضای شورای شهر مشهد مجدانه پای کار بودند، از مجموعه های مختلف بازدید داشتند و پیگیر رفع مسائل و مشکلات بیماران و مردم و کادر درمانی بودند که لذا از یکایک آنها کمال تقدیر و تشکر را دارم.


وی با بیان اینکه به فضل الهی در کشور اسلامی ما همچنان فرهنگ ایثار و جهاد زنده و ساری و جاری است، گفت: نمونه بارز این فضیلت و خصلت اخلاقی، پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم تقابل و جنگ با ویروس کرونا از خودگذشتگی و ایثار می‌کنند و شهدای عزیز را هم تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده‌اند.


موحدیان در ادامه با گرامیداشت یکم شهریورماه، روز پزشک، افزود: این مناسبت، بهانه‌ای برای تکریم و تقدیر از این جامعه خدوم بوده و لذا وظیفه ماست که در هر لحظه و مکان و زمان، تلاش‌ها و رشادت‌های ایشان را یادآوری و تکریم کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه نامگذاری یکی از معابر شهری به نام شهدای مدافع سلامت، اقدام مناسبی از سوی شورای ششم شهر مشهد، بویژه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بود تا قدمی هرچند اندک برای تقدیر از زحمات آنها برداشته شود.


رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به زادروز زکریای رازی و روز داروسازی، گفت: زحمات و تلاش‌های عزیزان داروساز که در این ایام با جدیت درصدد تولید داروهای اثرگذار برای درمان هموطنان هستند را ارج می‌نهیم.


موحدیان گفت: به نمایندگی از شهروندان عزیز مشهدی، وظیفه خود می‌دانیم که قدردان زحمات یکایک این عزیزان باشیم و برای ایشان سلامتی و سربلندی را مسئلت داریم.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهارکرد: این روز و هفته دولت را به دولت کریمه جناب آقای دکتر رئیسی و تمامی کارمندان شریف دولت تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.


موحدیان با تکریم یاد شهدا خدوم انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که الگویی برای همه دولت‌مردان و سیاستگذاران و مسئولین نظام مقدمس جمهوری اسلامی هستند، گفت: شورای ششم شهر مشهد نیز بدون شک رهرو این دو عزیز خواهد بود.


وی با بیان اینکه با شهادت شهیدان رجایی و باهنر، انقلاب اسلامی دو تن از سرمایه‌های ارزشمند خود را از دست داد، تصریح کرد: به فضل الهی، پس از این حادثه خونین، سرمایه‌های بسیاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شد.


موحدیان افزود: همه ما قدردان مدیون خون مطهر شهدا هستیم؛ شهیدان رجایی و باهنر از حیث اخلاص، پرکاری، خدمتگذاری بی‌منت و ... دو الگوی سرآمد برای همه دولت‌ها هستند و همین عوامل بود که سبب شد دشمن کوردل نتواند حضور چنین مسئولینی را تحمل کند.


وی با بیان اینکه تلاش در جهت حل مسائل و مشکلات مردم و اخلاص در عمل شهیدان رجایی و باهنر ایشان را به خار چشم دشمنان تبدیل کرده بود، گفت: استعمار همیشه در طول تاریخ از وجود چنین مسئولینی ناراحت بوده و هست.


موحدیان با اشاره به روی کار آمدن دولت خدمتگزار که برای خدمت به مردم و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب قدم در میدان گذاشته است، افزود: ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان، مدیریت شهری مشهد آماده همکاری و تعامل برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و دولت کریمه است.


4 شهریورماه، روز کارمند، مناسبت دیگری بود که رئیس شورای شهر مشهد در چهارمین جلسه علنی شورا به آن پرداخت و گفت: این روز را به یکایک کارمندان، بویژه همکاران خود در بدنه شورای شهر و شهرداری مشهد تبریک و تهنیت می‌گوییم.

ارسال نظرات