صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 04 June 2024
حجت الاسلام حسنی گفت: عملیات تروریستی وحشیانه‌ای که این روز‌ها در نماز جمعه‌ها و کسب‌وکار‌های افغانستان به وقوع می‌پیوندد، واضح است که پشت همه این قضایا دست امریکا در کار است.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۶۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، خطیب موقت جمعه میبد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به استقرار نزدیک چهار ماه دولت مردمی، جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی گفت: دولت در این مدت کوتاه توانست حقوق کارمندان را بدون خلق پول و استقراض از بانک ملی پرداخت کند و در واکسیناسیون عمومی موفق عمل کرد و طرح ساخت یک‌میلیون مسکن در حال عملیاتی است و تعامل بسیار فعال وزارت خارجه هم با کشور‌های همسایه و چین و روسیه و هم با اروپا داشت که حدود ۴ میلیارد دلار از ارز و دارایی‌های کشور که مسدود شده بود رفع شد.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد:، اما گاهی در روزنامه‌ها عده‌ای از روی بی‌انصافی به دولت می‌تازند همان کسانی که در ۸ سال دولت قبل سکوت کردند و حالا که هنوز چهار ماه است که دولت با کوه مشکلات از گذشته مواجه است انصاف را رعایت نمی‌کنند.
دولت اورژانسی مساله گرانی را حل کند
حجت‌الاسلام حسنی گفت: ما انتظاری که از این دولت مردمی جهادی و انقلابی داریم این است که بنشینند برای رفع گرانی‌های بی‌رویه و بی‌منطق در جامعه تدبیری بیندیشند و این مساله را اورژانسی تحقق ببخشند.
مردم متدین میبد نگران بدحجابی در خیابان‌های شهر هستند.
خانواده‌های مؤمن و متدین خواند و تصریح کرد: بدحجابی در میبد زجرآور است و آن را در خیابان‌های شهر مذهبی و متدین تحمل نمی‌کنیم.
خطیب جمعه میبد گفت: فرمانداری تقاضا داریم؛ در اولین فرصت از تمام ادارات و ارگان‌های فرهنگی شهر به‌ویژه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و دادستان دعوت و راهکاری را برای حل این معضل بیابند چراکه گاهی احساس می‌شود این حرکت‌ها و رفتار‌ها از روی جهل و ناآگاهی نیست و تعمدی و دهن‌کجی به احکام و دین است.
بسیج از کرامات امام راحل بود
حجت‌الاسلام حسنی با گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را شجره طیبه خواند و گفت: این شجره طیبه که به دستان مبارک امام بزرگوار غرس شد از کرامات و معجزات امام راحل بود.
مدیر حوزه علمیه برادران میبد افزود: امام راحل بسیج مستضعفین را در همه اصناف و اقشار به میدان آورد و در این چهل سال هر جا نظام و انقلاب و مردم چه در مسائل نظامی، چه سازندگی و چه رسیدگی به مردم در وقت سیل و زلزله و اخیراً هم در ایام کرونا به حضور بسیج نیاز داشتند خوش درخشید.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: هر جا تفکر بسیجی و روحیه بسیجی بود موفق بودیم بنابراین امروز هم مسئولین باید از این نیروی باعظمت بسیج در ترقی و تعالی کشور در همه ابعاد استفاده کنند و نتایج آن را ببینند.
حجت‌الاسلام حسنی در ادامه با اشاره به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان گفت: نخبگان و مسئولان در همه بخش‌ها که مورد خطاب رهبری بودند باید به جد در کشور تلاش کنند تا کشور را در دهه‌های آینده به قله علم و دانش برسانند.
امام‌جمعه موقت میبد از شیر مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران که این‌چنین شیطان بزرگ را تحقیر کردند و باقدرت، جلوی دزدیدن نفت کشور را گرفتند و قدرت خود را به رخ دولت مستکبر و شیطان بزرگ کشیدند قدردانی کرد. خطیب جمعه میبد رحلت عالم مجاهد، مبارز و انقلابی آیت‌الله مجتهد شبستری را که از علما و روحانیونی بود که از اول با امام همراه و در انقلاب نقش‌آفرینی کرد و در مجلس خبرگان رهبری هم در سالروز رحلت امام راحل، در مسئله ولایت‌فقیه، مقام معظم رهبری را به‌عنوان جانشین امام مطرح کرد تسلیت گفت. 

ارسال نظرات