صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

مدارس الگوی صالح

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 June 2024
امام جمعه قرچک گفت: ریشه بحران در اوکراین مثل همه جای دنیا ، رژیم بحران ساز و بحران زیست آمریکاست.
کد خبر: ۹۴۱۸۸۶۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی با اشاره به دعای امام سجاد (ع) در ماه شعبان اظهار داشت : تمام مناسبتها نورانی ماههای ویژه خداوند انجام اعمال عبادی ، برای کسب مقام معنوی دل است ، قلب سلیم و نورانی است ، عقل سلیم که مایه سعادت است محصول قلب سلیم است خوشا به حال انسانی که دارای عقل سلیم و قلب سلیم است.

وی گفت : این ماه عزیز شعبان ماه تقسیم روزی مؤمنین است پیامبر فرمودند: رزق و روی های مؤمنین در این ماه قسمت می شود و مومنین هم کار خدایی می کنند ، رزق مؤمنین ویژه است زیبا ترین راه تزکیه و بدست آوردن قلب سلیم ، انفاق و احسان است ، سه عمل تزکیه کنار هم آمده است.

امام جمعه قرچک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه میلاد حضرت امام حسین (ع) و روزپاسدار ، میلاد قمر بنی هاشم (ع) و میلاد با سعادت امام زین العابدین (ع ) بیان کرد : حضرت آقا چه زیبا تعریف و ترسیم فرمودند: آنچه همواره بعنوان نقطه روشن و مثبت در مجموعه عملکرد سپاه از آغاز تا امروز هست : تصمیم آگاهانه ، تحلیل درست ، اقدام شایسته.

وی خاطرنشان کرد : آنچه دشمن را عصبانی کرده است و به زانو درآورده است همین شاخصه های سازنده است که حضرت آقا فرمودند: حفظ کامل شاکله معنوی سپاه :تشخیص واقعیات امروز ، پیش بینی تحولات آینده را امکان پذیر می سازد. (معنویت ، معنویت ، معنویت)

امام جمعه قرچک تصریح کرد : مأموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب ، حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب ودفاع از خط ولایت و رهبری بوده است.

وی افزود : در نظر دشمنان مخصوصا استکبار جهانی ، سپاه شد آهن پولادین انقلاب و ولایت است، بزرگترین سرمایه نظام اسلامی ماست.

حجت الاسلام اسماعیلی در خصوص هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی که یادگار گران سنگ شهیدان رجایی و باهنر بوده است عنوان کرد : تعلیم بدون تربیت ، حیات وحش درست می کند که در غرب درست کرده است ، دیگر اخلاق و سعادت معنی ندارد ساخت ویروس کرونا محصول تعلیم بدون تربیت است که اگر بشریت توان داشته باشد آن مغز ها را باید در آتش غضب بسوزاند ولی بسزایشان می رسند ، دنیای امروز از تعلیم بدون تربیت زجر می برد، تربیت اسلامی خروجی و نتیجه اش جامعه سالم ، خانواده سالم ، مدیر سالم ، استاد سالم ، پزشک و مهندس سالم ، کاسب و کارگر سالم است. خود انقلاب اسلامی ما محصول قیام و غیرت تربیت شدگان مکتب قرآن و عترت بوده است ، شهدای گرانقدری چون شهید خرازی ، شهید همت ، که ایام سالگرد شهادت آن عزیزان است محصول تربیت قرآنی است.

امام جمعه در خصوص برجام تشریح کرد : مسئله برجام و مذاکرات تقریبا تمام شده است با پافشاری تیم مذاکره ما بر سر اصول و بسته پیشنهادی عزتمند اگر پذیرفته شود ما پیروز میدانیم ، اگر هم نشود باز ما پیروز میدانیم چون بر سر آرمانهایمان معامله نکردیم ، ظاهرا زیاده خواهیهایشان عقب نشینی کردند.

اسماعیلی در خصوص حمله به اکراین با اشاره به موضع گیری درست و سخنان حکیمانه رهبر انقلاب عنوان کرد : حمله به اکراین بسیار قابل توجه افکار عمومی و سیاستمداران جهان بود اولاً مخالف با جنگ و تجاوز هستیم ، تمامیت ارضی همه کشورها را به رسمیت می شناسیم ، اگر هم اختلافی هست باید با روشهای گفتگو و صلح آمیز حل شود ، و از طرفی ریشه بحران در اکراین مثل همه جای دنیا ، رژیم بحران ساز و بحران زیست آمریکاست.

امام جمعه قرچک در پایان تاکید کرد : این موضع ، موضع بی طرفی فعال گفته می شود ، کاملاً هوشمندانه و برمبنای اصول اساسی سیاست خارجی ، بیش از ۲۰۰ سال است که رژیم آمریکا با بحران است ، در این دویست سال ۳۰۰ میلیون قربانی و صد ها میلیون مجروح و آواره به همراه داشته تا سیاست خودش را عملی کند ، همه جا را نا امن کرد.

ارسال نظرات