صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 05 June 2024
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: شصت و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان اردبیل امسال به میزبانی مشگین شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۸۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹


امیر رجبی در حاشیه اکران مردمی فیلم «سگ کش» در اردبیل در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: شهرستان مشگین‌شهر در روزهای دوم تا پنجم بهمن‌ماه میزبان این رویداد خواهد بود و هنرمندان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، لرستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و اردبیل، آثار خود را در بخش‌های فیلم و عکس به رقابت و نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای توزیع عادلانه برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف معرفی و نمایش آثار تولیدی دفاتر انجمن سینمای جوانان شهرستان‌های ۱۱ استان کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر، این جشنواره فرصتی مغتنم برای تکریم هنرمندان عکاس و فیلمساز جوان کشور و معرفی بهتر خطه گل آذین مشگین‌شهر است.

دبیر شصت و هشتمین جشنواره سینمای جوانان تصریح کرد: این جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با همراهی دستگاه‌های اجرایی مشگین شهر برگزار می‌شود و شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از تولیدات مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر و تاکید بر ژانرهای سینمایی و توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک از هدف‌های این رویداد است.

رجبی ادامه داد: بخش فیلم این جشنواره شامل دو بخش مسابقه و جنبی است و بخش عکس نیز در دو بخش عکاسی مستند و ذهن‌گرایانه برگزار می‌شود و عکاسی مستند اجتماعی، مستند طبیعت، مستند معماری، مردم‌نگاری و عکاسی خبری از بخش‌های عکاسی مستند برگزار می‌شود.

وی افزود: در عکاسی ذهن‌گرایانه، هنرمندان آثار خود را با محور نگاه‌های خلاقانه ابداعی، عکس‌های ترکیبی و فتو مونتاژ، چیدمان و صحنه‌آرایی، هوش مصنوعی، پردازش‌های دیجیتالی و به‌طور کلی عکس‌های دستکاری شده به مسابقه و نمایش خواهند گذاشت.

رجبی با اشاره به اینکه آثار فیلمسازان و عکاسان دفاتر انجمن سینمای جوان اردبیل و مشگین‌شهر و نمایندگی سینمای جوان پارس‌آباد هم در این رویداد حضور خواهند داشت، اظهار کرد: به منظور حضور تأثیرگذار و پررونق عکاسان و فیلم سازان اردبیلی، رایزنی‌هایی شده و برابر اعلام مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، اعتبارات لازم برای فیلمسازان اردبیلی ثبت‌نام کننده در پیچینگ سینمای جوانان در روزهای آتی تخصیص یافته و به حساب این فیلمسازان واریز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه فیلمسازان، هنرمندان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره فقط به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است و متقاضیان با مراجعه به سایت http://festival.iycs.ir/fa/ فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل و فایل آثار خود را بارگذاری کنند.

رجبی آخرین مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار را دوم دی ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: اعضای شورای سیاست‌گذاری، ستاد اجرایی و دبیران استاتی و شهرستانی جشنواره به‌زودی معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات