خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:

نشست خبری و مطبوعاتی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین با اصحاب رسانه استان

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین از نشست خبری و مطبوعاتی جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) با اصحاب رسانه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۱۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
سرهنگ سید حسین حسینی نسب معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین اعلام کرد: نشست خبری و مطبوعاتی سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اصحاب رسانه در رابطه با اهمیت اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب برگزار می‌شود.

وی گفت: سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در نشست خبری و مطبوعاتی در حضور فعالان اصحاب رسانه به تبیین و تشریح برنامه‌های اردوهای راهیان نور خواهد پرداخت.

حسینی نسب ابراز کرد: این نشست خبری و مطبوعاتی روز شنبه23 اسفند ماه راس ساعت 30 :9 در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار می شود.

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور امسال با توجه به حوادث منطقه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که ما باید در هرچه باشکوه برگزار شدن آن تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به وظیفه خبرنگاران در بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور تصریح کرد: وظیفه فعالان اصحاب رسانه است که با اطلاع رسانی مطلوب اخبار و رویدادهای راهیان نور فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان پر رنگ تر نمایند.

وی در خاتمه از اصحاب رسانه استان دعوت نمود تا  در مناطق عملیاتی جنوب کشور شرکت نمایند و با انعکاس اخبار راهیان نور و اردو های جهادی در جراید و خبرگزاری ها و پایگا ههای خبری این نماد فرهنگی کشور را به رخ جهانیان بکشند.


1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها