خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

یکی از نیازهای اساسی در جامعه اسلامی بصیرت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بصیرت و ایمان نیاز جامعه اسلامی است، که لغزش در این مبحث سبب آسیب به نظام و ملت است.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۹۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در دیدار با مسئولین و فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین گفت: ما هرچه داریم از مکتب عاشورایی و امام حسین(ع) است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب امام حسین(ع) می‌باشد، و این انقلاب به برکت مکتب حسینی توانسته در برابر مستکبران و دشمنان اسلام موفق باشد و هم چنان این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: دین نیاز به فداکاری  و ایثار دارد که این دو موارد به انسانیت نیاز دارد و ما باید با پیروی از ولایت فقیه بتوانیم از دین اسلامی به خوبی حفاظت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین با اشاره به وظایف پاسداری عنوان کرد: همه ما دردوره‌ای قرار داریم که خداوند ماموریت بزرگی به ما اعطا کرده که باید بتوانیم از انقلاب اسلامی بخوبی حفاظت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هراشتباه و لغزش کوچکی در این موقعیت زمانی قابل جبران نیست و ما باید در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی با برنامه ریزی درست و مطلوب وارد کار شد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی در جامعه اسلامی بصیرت است، بیان کرد: بصیرت و ایمان نیاز جامعه اسلامی است، که لغزش در این مبحث سبب آسیب به نظام و ملت است.

 

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها