خبرهای داغ:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

دستفروشی از نظر قانون و خلا قانون، مشکلی ندارد

خبرگزاری بسیج: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش روز افزون پدیده دستفروشی و لزوم ورود جدی مجلس برای ساماندهی دستفروشان، گفت: در حقیقت در پدیده دستفروشی از نظر قانون و خلا قانون، مشکلی وجود ندارد، بلکه از نظر اجرا به علت وجود شرایط نامناسب، وضعیت اشتغال با بحران‌های اقتصادی و اجتماعی مواجه هستیم.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۷۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی دستفروشی را نظر گسترش معضلات اجتماعی دو سویه خواند و افزود: اگر دستفروشان را جمع آوری کنیم با پدیده بیکاری، فقر و‌ آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی آن‌ها مواجه می‌شویم و از طرف دیگر، گسترش دستفروشی، آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی موظف‌ اند هرچه سریعتر اقداماتی را در خصوص ساماندهی دستفروشان ارائه دهند، اظهار داشت: درصورت نظارت نداشتن کافی و عملکرد نامناسب دستگاه‌های دولتی و نظارتی، مجلس به طور جدی در این پدیده دخالت خواهد کرد. سعیدی سطح اشتغال در کشور را بسیار پایین و نامناسب توصیف و اذعان کرد: در حال حاضر وضعیت اشتغال در کشور آنقدر بحرانی است که جوانان و فارغ التحصیلان با مشکل بیکاری و اشتغالزایی نامناسب مواجه می‌شوند.

ارسال نظرات