استاندار لرستان:

روز قدس روز ذلت رژیم صهیونیستی است

استاندار لرستان گفت: روز قدس روز ذلت رژیم صهیونیستی و روز خودباوری ملت فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۰۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، هوشنگ بازوند گفت: امروز سردمداران مدعی دفاع از حقوق بشر و مجامع بین‌المللی و دولت‌های غربی با سکوت خود در برابر جنایت‌های رژیم غاصب اسراییل، به این رژیم سفاک چراغ سبز نشان دادند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هشدار به این جنایتکاران محسوب می‌شود، عنوان کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس، ضربه مهلکی بر پیکره حامیان دروغین حقوق بشر محسوب می‌شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که ملت‌های آزادی‌خواه جهان به تاسی از آن حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

بازوند روز قدس را روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام دانست و گفت: با توجه به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حضور میلیونی مردم فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، موجب ذلت و خواری رژیم صهیونیستی و تقویت روحیه امید و خودباوری مردم فلسطین می‌شود.

وی با اشاره به سالگرد حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت بیش از 600 کودک در مدت 51 روز افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، خشم و نفرت گسترده ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان از اقدامات وحشیانه و جنایات فجیع این رژیم جعلی و غاصب را به خوبی نمایان کرد.

بازوند با دعوت از اقشار مختلف مردم استان لرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، روز قدس مسئله اول دنیای اسلام است، لذا حضور همه در این صحنه موجب دلگرمی مردم فلسطین و ذلت رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌شود

ارسال نظرات