يكي از عوامل اجرايي نمايشگاه دفاع مقدس تبريز:

2000نفر حداقل بازديد/ 130 غرفه در نمايشگاه دفاع مقدس تبريز وجود دارد

خبرگزاري بسيج: يكي از عوامل اجرايي نمايشگاه دفاع مقدس تبريز با اشاره به برگزاري اين نمايشگاه براي نخستين بار در فضاي مسقف، گفت: بيش از 130 غرفه از رده هاي نيروي مسلح استان در اين نمايشگاه وجود دارد كه در بحث تجهيزات و دستاوردها، فروش كتاب و زمينه هاي فرهنگي فعاليت مي كنند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۴۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۰

رحمان فيروزي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با اشاره به استقبال مردم از اين نمايشگاه، افزود: ميزان بازديد مردم نسبت به سال هاي گذشته بيشتر شده، به طوري كه روزانه حداقل 2000 بازديد كننده داريم.

وي فضاي معنوي و ارزشي حاكم در اين نمايشگاه را علت اصلي بازديد بيشتر مردم عنوان و بيان كرد: با توجه به گفته بازديد كنندگان، محتواي نمايشگاه امسال نيز به نسبت سال گذشته، بهتر شده است.

فيروزي غرفه بسيج سازندگي، مهندسي و زرهي تيپ امام زمان(عج) شبستر را از جمله غرفه هاي پربازديد نمايشگاه امسال برشمرد.

وي با اشاره به هدف اصلي اين نمايشگاه، اظهار داشت: قشر نوجوان و جواني كه در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند، با ديدن اين غرفه ها، با شرايط سخت آن دوران، تجهيزاتي كه به كار مي رفت و ... آشنا مي شوند كه انشالله با تداوم برگزاري چنين نمايشگاه هايي، بخشي از زحمات رزمندگان دوران دفاع مقدس را بتوانيم به مردم به خصوص نسل جوان نشان دهيم.

اين مقام مسئول در نمايشگاه، تنها نكته ضعف نمايشگاه را دوري آن از محدوده شهر عنوان و تصريح كرد: تلاش كرديم با هماهنگي با شركت اتوبوسراني داشتيم، اين نكته ضعف را نيز پوشش دهيم كه اميدواريم موفق بوده باشيم.

ارسال نظرات