رئیس دانشگاه علمی کاربردی ماشین سازی تبریز:

شناخت توانمندی اقشار بسیج، کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ماشین سازی تبریز در آستانه هفته بسیج شناخت توانمندی اقشار مختلف بسیج را بهترین راهکار در اجرای اقتصادمقاومتی دانست و گفت: دولت از این توانمندی بالقوه می تواند در همه عرصه های اقتصاد استفاده کند.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۵۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
موسی فیروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: ظرفیت و توانمندی که اقشار مختلف بسیج دارد می تواند زمینه ساز نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در طبقات مختلف اجتماع باشد.

وی به حضور نخبگان در اقشار بسیج اشاره و بیان کرد: این نخبگان می توانند با شناسایی استعدادها و افراد متخصص قشرهای مختلف بسیج، در زمینه های تخصصی از استعداد آن ها استفاده کنند که در واقع شکل دیگری از بومی سازی در عرصه اقتصاد خواهد بود.

فیروزی با بیان اینکه شناخت چالش های اقتصادی از طریق متخصصان در اقشار مختلف می تواند به شناخت راه کارها در اجرای اقتصادمقاومتی کمک کند، اظهار داشت: تعریف اقتصاد مقاومتی و درونی کردن آن در بین طبقات مختلف جامعه از طریق بسیج موفقیت آمیز خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با نهادینه شدن و فرهنگ سازی درست در بین بسیجیان به عنوان تشکل مردمی و بدنه جامعه، پایه های اقتصاد محکم شده و کشور شاهد شکوفایی و پیشرفت در این عرصه خواهد بود.


این مسئول دانشگاهی ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها از دوران دفاع مقدس تاکنون خوش درخشیده و در این عرصه، اگر ظرفیت های بسيج از سوي دولت مردان شناخته و به کار گیری شود تخصص اقشار مختلف آن حتما راه گشا بوده و با تعریف درست در این زمینه و داشتن نقشه راه و برنامه مدون، می توان بخش هایی از این ظرفیت عظیم را برای اجرا به قانون تبدیل کرد.

ارسال نظرات