خبرهای داغ:
بسیج دست قدرت خدا /8

بسیج، علمدار تحقق اقتصاد مقاومتی است

بسیج با همکاران، مدیران و فعالان اقتصادی زمینه را جهت اطلاع رسانی و تشویق مردم جهت استفاده از تولیدات ملی به جای کالاهای وارداتی انجام می دهد.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۴۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بسيج و فرهنگ بسيجي در نگاه مقام معظم رهبري: "در هر مجموعه اي كه افراد آن عضو بسيج هستند، از جهت خدمت به انقلاب نسبت به ديگران برتر و مقدم ترند زيرا هرگاه خطري نظام را تهديد كند، سينه بسيجي سپر انقلاب خواهد شد."

"هركس وارد اين عرصه شد، با ارزش ترين افراد جامعه است و بايد به اين توفيق افتخار كند من هم افتخار مي كنم كه يك بسيجي باشم، بعنوان يك بسيجي، هر جا كه انقلاب به وجود من نیاز داشته باشد، حاضرم خدمت كنم، همه بايد به اين عضويت افتخار كنيم، چون اساسی ترين كار انقلاب را بسيج انجام مي دهد."

1آذرماه همزمان با سومین روز از هفته بسیج با شعار" بسیج ؛ خودکفایی و اقتصاد مقاومتی" آغاز می شود.

بسیج بایستی به صورت کانون در جهت مدیریت کسب وکار و ارائه روش های برمبنای اقتصاد مقاومتی جهت نمایاندن یک الگوی زندگی کارگری در این اقتصاد باشد.

مقام معظم رهبری فرمودند: "یک رکن اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی است ".

در این راستا بسیج با همکاران، مدیران و فعالان اقتصادی بایستی زمینه را جهت اطلاع رسانی و تشویق مردم جهت استفاده از تولیدات ملی به جای کالاهای وارداتی انجام دهد.

در سومین روز از هفته بسیج برنامه های متعددی در سطح تمام حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار می شود.

صبح امروز با حضور جانشین سردار شفائی فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) و معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری دو پروژه کارگاه اقتصاد مقاومتی روستای فخرآباد و خانه بهداشت روستای مهدیه شهرستان خوسف افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها