خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

آیت‌الله نمر با شهادتش در تاریخ ماندگار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین بیان کرد: زندگی ساده و عالمانه‌ شهید آیت‌الله نمر الگوی مسلمانان بود که با شهادتش در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۶۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ نمر باقرالنمر توسط رژیم آل‌سعود گفت: شهادت این عالم روحانی که از عوامل امر به معروف و نهی از منکر و منتقد به حکام سعودی بود، خطای بزرگ سیاسی دولت سعودی می‌باشد که تبعات آن بزودی دامن‌گیر خاندان این رژیم خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های این روحانی مبارز گفت: امیدواریم با اتفاقی که در عربستان افتاده است خون این شهید، ثمره‌‌اش قیام مردم عربستان علیه سیاستمداران و حکام بی‌لیاقت آل‌سعود باشد.

حقایق‌پور افزود: بدون شک دست انتقام الهی به واسطه‌ی ظلمی که حکام سعودی به شیعیان خود روا می‌دارد، گریبان سیاستمداران آل‌سعود را خواهد گرفت.

وی گفت: شهید آیت‌الله نمر با زندگی ساده و عالمانه‌ای که داشت، الگوی همه مسلمانان به خصوص شیعیان اسلام بود و علی‌رغم تبعید، شکنجه و اسارت، سرانجام توسط آل‌سعود به شهادت رسید و در تاریخ ماندگار شد

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها