خبرهای داغ:
فرماندار بندرترکمن :

حتی یک رای از آراء نباید مسیر انحرافی پیدا کند/مردم اصلی ترین برنده انتخابات هستند

فیروزی :بی شک مردم حماسه ساز ایران با حضور تاریخی وحماسی خود بار دیگر در 7 اسفند حماسه ای جاوید خلق خواهند کرد که دهان یاوه گویان این نظام بسته شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۵۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛فرماندار بندرترکمن در همایش بزرگ رای من اقتدار من که با حضور پرشور مردم ومسولین برگزارشد با اشاره به ایام حزن و اندوه فاطمیه و اهمیت انتخابات پیش رو اظهارداشت:جمهوری اسلامی براساس آرای مردم بدست آمده است وبا انقلاب بی نظیر اسلامی نقش فراموش شده مردم در رژیم گذشته با فرمان امام خمینی احیا شد.

وی افزود:این نظام اسلامی مرهون خون شهدا ومتکی بر مردمی است که در همه عرصه ها تصمیم گیرهستند ونقش مهمی به عهده دارند.

فرماندار بندرترکمن با اشاره اینکه مردم باید جایگاه خود رادرتمامی برهه ها ولحظات تاریخی انقلاب حفظ کنند تصریح کرد:انتخابات تبلور حضور ومشارکت سیاسی مردم ومایه استحکام پایه های نظام اسلامی است امری که معاندان نظان ازآن به شدت هراس دارند ودرصدد تضعیف این انتخابات هستند لذا اثبات صحنه عملی حضور مردم وتاثیر ان در استمرارنظام امری اساسی است.

فیروزی در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین مردم ومسولین دراین انتخابات بیان کرد:انتخابات 3ضلع اساسی دارد که ضلع اساسی آن مردم است چرا که رای به منزله ناموس نظام است که باید از ان دفاع شود وواجب است.

این مقام مسول با اشاره به رای های ارزشمند مردم برای تثبیت نظام ادامه داد:حتی یک رای از آراء نباید مسیر انحرافی پیدا کند چراکه که شرعا مسول هستیم وحفظ وصیانت از آن واجب است.

وی اذعان داشت:مردم اصلی ترین برنده انتخابات هستندچرا که مردم هم انتخاب می کنند وهم انتخاب شونده برای خدمتگذاری به انان است لذا با انتخاب درست واصلح تاثیر مثبت ومهی در عرصه های سازندگی شهرستان خواهند گذاشت.

نماینده عالی دولت در بندرترکمن خاطر نشان ساخت: این انتخابات در ابعاد سیاسی،اجتماعی،عدالت اقتصادی،اجتماعی وتوسعه فرهنگی وزیر ساختهای آن برای رونق ،شکوفایی وپیشرفت شهرستان نقش اساسی داردلذا انتخاب اصلح مردم با معیارهای لازم نقش مهمی درپیشبرد اهداف شهرستان دارد که باید به آن توجه ویژه نمود.

وی یادآورشد:بی شک مردم حماسه ساز ایران با حضور تاریخی وحماسی خود بار دیگر در 7 اسفند حماسه ای جاوید خلق خواهند کرد که دهان یاوه گویان این نظام بسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها