خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی طبس:

5اردیبهشت، ایران اسلامی را نه کدخدا بلکه خدا نجات داد

۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ را شاید بتوان بارزترین نمونه تحقق وعده الهی در حق انقلاب اسلامی ایران دانست ، آنجا که ایران اسلامی را نه کدخدا بلکه خدا نجات داد .
کد خبر: ۸۶۶۴۷۶۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، می دانیم که دولتمردان آمریکا به لاف در غریبی بسنده می کنند و هراس رویارویی مستقیم با ایران را دارند و ما نیز منتظر کوچکترین غلط اضافه از سمت آنانیم تا کاری کنیم که وجب به وجب خاکشان، تاوان اشتباهاتشان را پرداخت نماید.

بسیج دانشجویی شهرستان طبس به مناسبت ۵ اردیبهشت بیانیه صادر کرد که متن آن به این شرح است.

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ أَلَـمْ یَـجْـعَـلْ کَیْـدَهُـمْ فِـی تَـضْـلِـیـلٍ»

۵ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ را شاید بتوان بارزترین نمونه تحقق وعده الهی در حق انقلاب اسلامی ایران دانست ، آنجا که ایران اسلامی را نه بستن با کدخدا بلکه بستن با خدا نجات داد .

، آنجا که ابرهه را که قصد نابودی کعبه مستضعفان جهان را داشت به خاک و خون کشید. آنجا که خداوند نصرت دینش را در مردان این انقلاب دید و آنهارا یاری کرد ، و به درستی که خداوند فرموده است”یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم”.

آری اگر دین خدا را یاری کردید خدا نیز شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می گرداند ، حتی اگر دشمن تا دندان مسلحتان به شما حمله کند و شما در خواب باشید و ندانید و تنها دستانی به دعا بالا باشد و پشتوانه اش را تنها خدا قرار دهد و خدا نیز اینچنین شنهایش را مامور یاریش می کند.

روزگاری که شاید دهها برابر آنچه را که امروز کدخدا به این به اصطلاح دیپلماتها وعده داد و هر آنچه داشتیم گرفت و هیچ نداد را کارتر به امام راحلمان وعده داد و امام تمام آنها را به هیچ گرفت ، چقدر اکنون که هر روز نشست های بی حاصل و اسناد به قول خودشان توخالیشان را میبینیم.

یادآوری تحقق این وعده ها میتواند چاره ساز باشد ، اکنون که استکبار یکی پس از دیگری خلف وعده می کند و ” هیچ ” نصیب این دیپلماتها می گرداند، یاد مردان مردی که پشتوانه شان را خدا قرار دادند و دینش را یاری کردند بخیر ، آنها که با خدا بستند نه دشمنان خدا ، آنها که دستشان را به سوی او دراز کردند و از او استمداد جستند و دل خوش به دلارهای نیامده استکبار نبستند.

اکنون ما دانشجویان همان شهری هستیم که روزی شن های روان در دل کویرش غوغایی به پا کردند که دشمنان این مرز و بوم را به زانو در آورد و می خواهیم امروز به بهانه ی سالگرد شکست مفتضحانه قدرت پوشالی و فروپاشی هیمنه توخالی شیطان بزرگ در صحرای طبس به آنان هشدار دهیم.

در طول حیات پرافتخار ایران اسلامی، زیاده خواهان بسیاری سعی در تصرف این مرز و خاک داشته اند و شاید هنوز به این باور نرسیده اند کهوالله خیرُالماکرینْاست.

و توصیه می کنیم به مدعیان قدرت آمریکا چه در حال و چه آینده که صحرای طبس را یادگار و درس عبرت خویش کنند و هیچگاه ازبین نبرند.

ما هشت سال با دست خالی در مقابل ابرقدرتهای متجاوز دنیا ایستادیم و حال که به اراده ی خداوند، هر روز مجهزتر و قدرتمند تر از قبل می شویم.

می دانیم که دولتمردان آمریکا به لاف در غریبی بسنده می کنند و هراس رویارویی مستقیم با ایران را دارند و ما نیز منتظر کوچکترین غلط اضافه از سمت آنانیم تا کاری کنیم که وجب به وجب خاکشان، تاوان اشتباهاتشان را پرداخت نماید.

دشمنان بدانند که همچنان محکم و استوار در مقابلشان می ایستیم و دخالت های بی جا و بی شرمانه ی آنان را محکوم می نماییم و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، تنها درانتظار یک اشاره ی ایشان هستیم تا سربند یا زهرا(س) بر پیشانی بسته و در دفاع از حریم ولایت و میهن سرافراز و مستقل ایران اسلامی، بینی آنان را به خاک بمالیم و چون گذشته عظمت و اقتدار نظام ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

والسلام من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی شهرستان طبس

ارسال نظرات
پر بیننده ها