خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

به کار بردن لفظ "اشتباه بد" در مورد اعمال فرزند کافی نیست

امام جمعه آوج با بیان این نکته که گفتن لفظ "اشتباه بد" از جانب آقای هاشمی رفسنجانی در برخورد با رفتار فرزندشان قانع کننده نیست و خواستار عکس العمل جدی شدند.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۲۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار کرد: اینکه چه قصدی از این دیدار پیگیری می شده برای هیچ کس مشخص نیست ولی نتیجه آن استفاده هر چه بیشتر دشمنان و رسانه‌های معاند از این رویداد است.

وی ادامه داد: این دیدار و عملکردهایی از این دست به نوعی رسمیت بخشیدن به فرقه ضاله وهابیت است که ما آن را  به عنوان دین در دسته مذاهب قرار نمی دهیم چرا که یک فرقه جعلی ساخته دست استعمار است که هم اکنون رژیم صهیونیستی حامی آن است.

هاشمی تشریح کرد: خانم هاشمی به عنوان دختر یکی از چهره های مطرح و بزرگ انقلاب اسلامی با سران این فرقه ملاقات می کند و پس از آن به صورت گسترده عکس های این دیدار را در فضای مجازی و شبکه های معاند پخش می کنند.

وی اضافه کرد: قسمت بدتر ماجرا این نکته است که زمانی که از ایشان علت این رفتار را جویا می شوند از آن با عنوان دفاع از حقوق بشر یاد می کنند، به این معنی که حقوق اینها از بین رفته است.

امام جمعه آوج تاکید کرد: همه مسئولین خصوصا خود آقای هاشمی رفسنجانی باید در برابر این دیدار و رفتار اعلام موضع کنند و این حرکت را به صورتی که صحیح است محکوم کنند.

هاشمی یادآور شد: دیدار با فتنه گران و آنان که معاند دین و نظام هستند به نوعی اعلان چراغ سبز به دشمنان است که می خواهد میزان حساسیت نیرو های مذهبی و مسئولان نظام را محک بزند و همه نیرو های مومن باید در برابر رفتار هایی از این دست هوشیارانه عمل کنند.

وی با اشاره به اعلام تاسف حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی نسبت به رفتار دخترشان بیان کرد: این حرکت و بی احترامی به ارزش های نظام بسیار بزرگ است و بار اول هم نیست که این رویداد اتفاق افتاده است چرا که پیش از این هم این خانم اعلام دوستی با آنها را داشته است.

وی ادامه داد: اکنون هم که این رویداد در قالب دیدار مجدد اتفاق افتاده رفتاری است که نمی توان از آن تنها با عنوان "اشتباه بد" یاد کرد و انتظار می رود آقای رفسنجانی عکس العمل قاطع تری را در پیش بگیرند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان از کلیه مسئولین، دانش پژوهان حوزه های علمیه و کلیه امت آگاه در خواست کرد که با جدیت هر چه تمام تر در برابر اتفاقاتی از این دست عکس العمل نشان دهند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها