فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":

ثبت نام کاروان‌های اعزامی به مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در تربت حیدریه آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: مشتاقان تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری جهت حضور در کاروان‌های اعزامی به مراسم بیست و هفتمین سالگرد امام خمینی(ره)می توانند برای ثبت نام به پایگاه‌ها، حوزه های مقاومت بسیج و مساجد مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۰۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: ایام ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد فرصت مقتنمی است تا نسلهای امروزی و آینده انقلاب با آرمانهای و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی بیشتر اشنا شده و تجدید عهد و پیمانی با مکتب امام روح الله و شهدای گرانقدر داشته باشند.

وی اظهار کرد: همه ساله کاروانهای متعددی از سراسر کشور جهت زیارت مرقد امام و تجدید عهد و پیمان با ارزشهای انقلاب و همچنین تبیین راهبرد های سیاسی فرهنگی و اقتصادی نظام و جهان اسلام توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی راهی پایتخت کشور می شوند.

گرایلی با بیان اینکه سهمیه امسال کاروانهای ارتحال امام(ره) در تربت حیدریه ۵۰۰ نفر می باشد، افزود: سعی بر این است که جوانان و نوجوانان بار اولی به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام شوند تا به شکلی ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسلهای آینده تبیین و یاداوری شود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در تشریح برنامه این سفر گفت: کاروانهای مرقد امام راحل صبح روز ۱۲ خرداد از محل میدان بسیج به تهران اعزام و پس از اسکان زائران در همان شب روز ۱۳ خرداد جهت زیارت مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد جمکران عازم قم می شوند.

وی افزود: زائران مرقد امام خمینی(ره) پس از زیارت یک روزه مجدد به تهران برگشته و در محل اسکان قبلی مستقر می شوند و در ساعات اولیه صبح روز ۱۴ خرداد جهت زیارت و بهره مندی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وارد مرقد امام خمینی(ره) می شوند.

گرایلی اظهار داشت: این سفر پس از زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری، غروب شب ۱۵ خرداد پایان یافته و زائران خمینی(ره) به وطن خود برمی گردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها