خبرهای داغ:
طی مراسمی،

فرمانده جديد حوزه امام خميني(ره) زیرکوه معرفي شد

مراسم توديع و معارفه فرمانده حوزه حضرت امام خميني(ره) زیرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۹۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، طي مراسمي با حضور فرمانده سپاه شهرستان ، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه شهرستان و جمعي از مسئولين و بسيجيان مراسم توديع و معارفه فرمانده سابق و جديد حوزه حضرت امام خميني(ره) برگزار گرديد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه  در اين مراسم با اشاره به شرایط حساس منطقه اظهارداشت: امروزه دشمن بيش از ره  زماني تضعيف شده و اين به برکت بسیج است.

حسین میری با بیان اینکه تفکر بسیجی باید بماند،خاطرنشان کرد: همه ما باید کمک کنیم و دست به دست هم دهیم تا تفکر بسیجی ماندگار وحفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: بر خود می بالیم که این توفیق نصیب حقیر شد تا خدمتگزار شما بسیجیان باشیم زیرا خدمت به بسیج و بسیجی خود افتخاری بزرگ و غیر قابل توصیف است.

میری با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل، تاکیدکرد: امیدواریم همه تلاش کنند تا یک گام بزرگ بصیرتی در راستای این فرمایش مقام معظم رهبری برداریم.

در این مراسم از خدمات ستوان دوم پاسدار هادی حیدری به عنوان فرمانده سابق حوزه مقاومت امام خمینی (ره) زیرکوه تقدیر و ستوان یکم پاسدار مصطفی احمدی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی گردید.

گفتنی است، مصطفی احمدی پیش از این مسئولیت فرماندهی حوزه مقاومت سردار شهید محمد ناصر ناصری گازار را عهده دار بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها