خبرهای داغ:
معاونت عقیدتی سیاسی سپاه قزوین خبر داد

برگزاری دوره دو روزه تربیت و تعالی مدیران عقیدتی سپاه قزوین

معاون عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از برگزاری دوره دو روزه تربیت و تعالی مدیران عقیدتی و نظارت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۴۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

سرهنگ دوم محمد بهرامی معاونت عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از برگزاری دوره دو روزه تربیت و تعالی استانی مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج استان قزوین خبر داد.

وی ادامه داد: این دوره صبح دیروز کار خود را شروع کرده است و تا 11 مرداد ماه ادامه خواهد داشت، سخنرانی افتتاحیه این دوره توسط حجت الاسلام معبودی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) حول محور موضوعاتی چون اهمیت و جایگاه مدیران و وظایف آنها برگزار گردید.

این مقام مسئول توضیح داد: اعضای حاضر در دوره پس از توجیه توسط معاونت عقیدتی و سیاسی در چهار کلاس تخصصی با موضوعات سبک زندگی اسلامی، فرصت ها و آسیب های فضای مجازی، ارزش خانواده در اسلام و احکام پوشش، نگاه و معاشرت با نا محرم  حضور به هم می رسانند.

بهرامی با بیان این نکته که 119 نفر از مدیران عقیدتی در این دوره حضور دارند یاد آورشد: تمام توان خود را برای اثر بخشی و پر بار بودن دوره به کار برده ایم و امید واریم که بازده دوره درخور باشد و حاضران بتوانند از دانش  و اندوخته خود نهایت بهره را ببرند چرا که هدف از برگزاری این دوره ها ارتقاع سطه بینش و دانش مدیران عقیدتی و نظارتی می باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قزوین در خاتمه گفت: اساتید دوره از استان و کشور در دوره حضور می یابند و برخی از آنان نیز هم اکنون در دوره طرح ولایت دانشجویی حضور دارند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها