خبرهای داغ:
با حضور مسوولان؛

مراسم اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین برگزار شد

مراسم اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۶۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان قزوین در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.
مهدی برزگر مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم که با حضور مسوولان، اساتید و 350 نفر از دانشجویان حاضر در طرح برگزار شد با اشاره به برنامه های انجام شده در طول 11 شبانه روز از برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی اظهار کرد: در این دوره از حضور اساتید کشوری و استانی همچنین برنامه های مختلف در راستای هر چه پر بار تر شدن طرح ولایت بهره مند شدیم.



وی به برنامه های برگزار شده در دوره اشاره و تصریح کرد: علاوه بر برنامه های اصلی فوق برنامه هایی نیز برای دانشجویان حاضر در طرح در نظر گرفته شده بود که از جمله آن می توان به برنامه های فرهنگی، ورزشی، برگزاری ۴ کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مختلف، دیدار با ۶ خانواده معزز شهدای مدافع حرم و ۱۶ تن از جانبازان حریم زینبی در قالب ۲۰ گروه، برگزاری حلقه های صالحین و گفتگوهای دانشجویی، اکران فیلم ایستاده در غبار، خلوتی با شهدا، برگزاری دعای پر فیض کمیل در تپه نورالشهدا، برگزاری یادواره ۳۶ شهید استان قزوین و جلسات اخلاق با حضور حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی اشاره کرد.




مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: برای دانشجویان حاضر در این طرح دوره های تداوم در نظر گرفته شده  است که در آن هر 45 روز به صورت گردشی در دوره های طرح تداوم ولایت دعوت خواهند شد.
حجت الاسلام عطایی از اساتید حاضر در این طرح با بیان اینکه امنیتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد مدیون شهدا و خانواده های آنها است گفت: در طول این دوره دانشجویان با دوره های مختلف دینی و سیاسی و بصیرتی آشنا می شوند و با کسب آگاهی های بسیار  می توانند از تندبادهای مختلف با امنیت بیشتر و آسوده تر بگذرند.



حجت الاسلام عطایی با بیان اینکه اگر نسل جوان به سلاح آگاهی و بصیرت مجهز شوند خواهند توانست در مقابل توطئه های دشمنان با تدبیر و هوشیاری حرکت کنند عنوان کرد: دانشجویان از این فرصت دست یافته بهترین استفاده را برای کسب و بهره وری هر چه بیشتر نمایند.
حجت الاسلام شفیعی نیز به نمایندگی از اساتید معرفتی حاضر در هشتمین دوره طرح ولایت تصریح کرد: طرح ولایت سفری در دریای زلال زندگی بود که اگر سختی نیز داشت برای رسیدن به رشد و کمال هر چه بیشتر شرکت کنندگان بود.



 وی افزود: دست آوردهای این دوره را باید در کشف استعدادها و معارف الهی همچنین سبک زندگی ایرانی اسلامی جستجو نمود. اینکه دانشجویان آموختند راه زندگی خدا پسندانه و نجات از دره های سقوط کدام است و برای حل مشکلات دست به دامن خدا شوند.
 حجت الاسلام شفیعی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که دل از غیر خدا نکنیم راه نجاتی نیز نخواهیم یافت از این رو از دلبستگی های ظاهری و مادی دست باید کشید تا دل خانه خدا شود.

در پایان این مراسم از اساتید حاضر در دوره با حضور مسوولان تقدیر شد. همچنین گرفتن عکس های یادگاری با حضور شرکت کنندگان حاضر در طرح پایان بخش هشتمین دوره طرح ولایت استانی قزوین بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها