خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا:

بهداشت روان در نیروهای مسلح جایگاه ویژه ای دارد

کد خبر: ۸۷۴۰۰۰۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا در حاشیه همایش منطقه ای بهداشت روان و فرماندهان، گفت: در نیروهای مسلح، بهداشت روان جایگاه ویژه ای دارد.

قربان پاشایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بهداشت روانی ابعاد مختلفی دارد، بهداشت فردی، محیطی و اجتماعی کارکنان و نیروهای تحت امر را منوط به آن عنوان کرد.

وی با تاکید به اهمیت بهداشت روانی در محیط کار، ارتقای آن را موجب تقویت خود امدادی و دگر امدادی و پیشگیری از حوادثی چون خودزنی به خصوص در رزمایش ها و عملیات های محوله برشمرد.

پاشایی برگزاری چنین دوره ها و کارگاه هایی را برای ارتقای آگاهی فرماندهان در برخورد با نیروهای تحت امر و همکاران خود ضروری دانست و اظهار داشت: در این دوره فرماندهان همه رده های قرارگاه عاشورا و سید حمزه شمالغرب به مدت سه روز حضور دارند.

وی ادامه داد: کارگاه های برگزار شده در این دوره به صورت تخصصی برای فرماندهان و مسئولان رده ها و حوزه ها با هدف کاهش تلفات و حوادث ناگوار پیش بینی شده که امیدواریم شاهد نتایج مطلوب آن همچون سال های گذشته در رده ها باشیم.

همایش منطقه ای بهداشت روان و فرماندهان با حضور فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمالغرب عاشورا و حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در بیمارستان شهید محلاتی تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات