خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 31عاشورا:

جوانان امروز در حفظ ارزش های دفاع مقدس پیشگام هستند

خبرگزاری بسیج: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 31عاشورا در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس تبریز، با بیان اینکه جوانان امروز در حفظ ارزش های دفاع مقدس و نظام اسلامی پیشگام هستند، یادآوری کرد: اگر به شهدای مدافع حرم استان نگاه کنیم، بیشتر آن ها جوان بوده و دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۱۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
سردار پاشایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با تاکید به اینکه بیشتر افراد حاضر در جبهه مقاومت را جوانان کشور شکل داده اند، افزود: جوانان امروز دست کمی از جوانان دفاع مقدس ندارند و در عمل ثابت کرده اند که روی ارزش های آن دوران پافشاری می کنند.

وی برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس را از نظر کیفی و عمق بخشی فرهنگی به جامعه ضرروری خواند و خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس تبریز از لحاظ تجهیزاتی که از رده های مختلف سپاه و نیروهای ارتش در این مکان مستقر شده، برای جوانان مفید بوده و تازگی و تنوع دارد.

 

پاشایی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است، اظهار کرد: به طور حتم اقدام هایی همچون برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس، برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن موثر است و می تواند در انتقال فرهنگ شهید و شهادت موثر باشد.

ارسال نظرات