خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری آیین های سوگواری حسینی؛

پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) در هشترود به اهتراز درآمد

خبرگزاری بسیج: پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) همزمان با برگزاری آیین های سوگواری حسینی در نمایشگاه مذهبی هشترود به نمایش درآمد.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۰۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، همزمان با به اهتراز در آمدن بیرق متبرک گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) در هشترود، نمایشگاه معنوی و مذهبی محرم نیز در این شهرستان گشایش یافت.
مسئول عتبات عالیات هشترود در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: این پرچم و علم متبرکه به گنبد ملکوتی و ضریح سومین پیشوای شیعیان جهان در معرض بازدید عاشقان نهضت عاشورا قرار گرفته است.
رجبعلی محمود زاده افزود : در این راستا، نمایشگاه معنوی و مذهبی، علم و پرچم متبرکه امام حسین(ع) و اشیای متبرک شده به حرم امام جواد و امام هادی(ع) و تابلوهایی از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات هشترود به نمایش درآمده است.
وی ادامه داد: هر سال جمعی از مردم و جوانان هشترود برای بازسازی حرمین شرفین به عراق می روند و در اربعین گذشته نیز نیز جمعی ازجوانان این شهرستان در غبارروبی و نظافت شهر کربلا در بارگاه امام حسین (ع) حضور داشتند.
وی اضافه کرد : این نمایشگاه در محل کانون فکری کودکان و نوجوانان هشترود از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 18 برای بازدید عموم دایر شده است.

ارسال نظرات