مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا:

پیام 9 دی، پایبندی مردم به آرمان های نظام بود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در نشست بصیرت و روشنگری اصحاب رسانه مرند، با اشاره به حماسه نهم دی سال 88، گفت: پیام 9 دی، پایبندی مردم به آرمان های نظام و انقلاب و آموزه های دینی و اسلامی بوده و این اصل، در 9 دی بر همه به خصوص بدخواهان نظام و انقلاب ثابت شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۳۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغری اظهار کرد: حضور مردم با ایمان و بصیر، در صحنه های مهم و حساس نظام و انقلاب همیشه مثال زدنی و برای دیگر ملل جهان الگو بوده و حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی از اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و تاکید داشت: باید آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع تهدید سخت و نرم دشمن را داشته و همیشه با تیز بینی خود، نقشه های دشمن را حنثی کنید.

اصغری تشکیل جبهه جهاد را از مهمترین الزامات حوزه رسانه دانست که با تشکیل و فعالیت این جبهه می توان در مقابل جبهه سرمایه داری و بی بندباری نظام فاسد غرب ایستاده و مقابله کرد.

وی در مورد ساز و کار این جبهه، تصریح کرد: کار و ابتکار دو ابزار مهم و دقیق برای این جیهه بوده و ما با استفاده از آن ها می توانیم کار های خوب، جذاب و ابتکاری انجام دهیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در پایان سخنان خود، بیان داشت: صبر، تحمل، پایداری و مقاومت از ویژگیهای مهم جهاد فرهنگی است که در سایه این جبهه می توان ارزش ها را حفظ کرده و با حضور فکری و اعلام مواضع انقلابی و برخورد حکیمانه با تهدیدها، به حرکت تهاجمی خود سرعت داده و فکر و دست پلید دشمنان نظام و اسلام را از کشور دور کنیم.

ارسال نظرات