مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا:

انعکاس اخبار بسیج موجب دلگرمی نسل اول انقلاب است

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در حاشیه سرکشی از حوزه امام محمدباقر(ع) سپاه امامت تبریز انعکاس اخبار بسیج موجب دلگرمی نسل اول انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۶۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در حاشیه سرکشی از حوزه امام محمدباقر(ع) سپاه امامت تبریز انعکاس اخبار بسیج موجب دلگرمی نسل اول انقلاب دانست.

سعید الهامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: اکنون با پیشرفت فناوری و اطلاعات به خصوص در عرصه خبر رسالت ما سنگین تر از گذشته است چراکه خبر جامعه را با وجود این تکنولوژی ها تحت تاثیر خود قرار می دهد.

وی تاکید کرد: باید به عنوان ی عضوی از نهاد مقدس بسیج علیرغم اینکه ابزارهای متنوع در اختیار نداریم، اخبار و عمکرد بسیجیان را منعکس کنیم تا ضمن آشنایی بیشتر نسل جدید انقلاب اسلامی با اهداف و کارکرد بسیج، موجب دلگرمی پیشکوستان انقلاب اسلامی هم شویم.

الهامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با شیوه جنگ نرم وارد عرصه نبرد با انقلاب اسلامی شده اند، یادآور شد: فعالان عرصه خبر و انعکاس عملکردهای بسیج به عنوان فعالان خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند و برای خنثی کردن توطئه های دشمن باید تلاش کنند ضمن پوشش عملکرد بسیج در راستای آگاهی بخشی به مردم نیز گام بردارند.

وی ادامه داد: فعالیت های متنوع بسیج همانند اردوهای راهیان نور جنوب و شمال غرب، بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی، یادواره های شهدا و ... با انعکاس به موقع مسئولان روابط عمومی حوزه ها مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت و مطمئن باشید که تلاش گران عرصه خبر تکمیل کننده و نشان دهنده فعالیت های بسیجیان هستند و این خود یک وظیفه سنگین و مهمی است.

ارسال نظرات