خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

بسترسازی مهمترین کار اقتصاد مقاومتی

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مهمترین کار اقتصاد مقاومتی بسترسازی است، گفت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در صورت اجرای این حرکت های منطقی و انقلابی ما می توانیم در مقابله با تحریم ها به خصوص تحریم های اقتصادی بایستیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۴۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در جمع بسیجیان و صنف مشاورین املاک همدان، اظهار داشت: یکی از مهمترین معضلات اساسی کشور موضوع قاچاق کالا است.

وی افزود: قاچاق کالا باعث شده است که اقتصاد از مسیر اصلی و قانونی خود خارج شده و یک تهدید جدی برای اقتصاد کشور شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: مهمترین کار اقتصاد مقاومتی بسترسازی است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در صورت اجرای این حرکت های منطقی و انقلابی ما می توانیم در مقابله با تحریم ها به خصوص تحریم های اقتصادی بایستیم و خیال نداریم که از اصول و مبانی و ارزشهایمان صرف نظر کنیم.

وی با اشاره به بحث انتخابات بیان کرد: انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است چراکه استکبار جهانی برنامه‌های بسیاری برای انتخابات ایران طراحی کرده و از این طریق می خواهد به نظام انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.

حسینی در ادامه اضافه کرد: این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می‌کند که حضور پرشور در پای صندوق های رأی داشته باشیم و در مرحله دوم سعی کنیم آگاهی و بصیرت داشته باشیم که فرد اصلح را انتخاب کنیم؛ کسی که دغدغه مردم را داشته باشد که بتواند به اقتصاد کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه ما باید مسیر و هدف انقلاب را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: ما می توانیم یک‌بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم و با آرمان‌های شهدا میثاق ببندیم و دشمنان را سرافکنده و مأیوس کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات