اصحاب رسانه شهرستان میناب در یک اردوی جهادی یکروزه به کمک یک خانواده نیازمند شتافتند.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۱۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، مرتضی پیروی منش مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: این اردوی جهادی پیرو تهیه یک خبر توسط یکی از خبرنگاران مینابی از مشکلات و محرومیت های یک خانواده نیازمند در روستای راشک انجام شد.

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان افزود: در راستای خدمت رسانی تیم جهادی رسانه به خانواده های نیازمند در مناطق محروم استان هرمزگان در کنار پوشش رسانه ای، شناسایی خیرین، مطالبه گری از مسئولان برای انجام کار یدی و فیزیکی تعدادی بنا، کارگر، لوله کش، برقکار، راننده، کاشی کار و آشپز در این تیم رسانه ای پیش بینی شده است.

وی هدف از انجام اردوی های جهادی رسانه ای در مناطق محروم را  خدمت رسانی به همنوعان عنوان نمود و اذعان داشت: منتظر بودجه بیشتر و امکانات بیشتری هستیم تا خدمات بیشتری به مردم این منطقه ارائه دهیم.

پیروی منش تصریح کرد: اولویت حضور تیم رسانه ای در مناطق محروم خدمت رسانی است و اولویت خدماتی که به مناطق محروم ارائه می شود مسائل فرهنگی و اجتماعی می باشد.

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان خاطر نشان کرد: اردو ی جهادی خبرنگاران مینابی با هدف کمک به اهالی روستای راشک در زمینه ساخت سرویس بهداشتی، چاه فاضلاب، لوله کشی، برق کشی یک منزل مسکونی فقیر نشین انجام می شود.

روستای راشک با جمعیت ۱۵۰ نفری در ۵۵ کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

 

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات