مسئول امور روحانیون سازمان بسیج مستضعفین:

فتنه گران در سال 88 به دنبال بر اندازی نظام اسلامی بودند

بوشهر- مسئول امور روحانیون سازمان بسیج گفت: ما در فتنه 88 شاهد بودیم که فتنه گران نه در حد یک حادثه معمولی بلکه در مقیاس بالاتر به دنبال بر اندازی جمهوری اسلامی ایران بودند و هدف کلی آنها از بین بردن نظام اسلامی و جایگزین کردن نظامی مبتنی بر سکولاریسم بی تفاوت نسبت به اسلام و دین بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۴۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام سید محسن حسینی در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: در کوران حوادث فتنه گونه بایستی انسان معیار و سنجشش بر اساس حق شناسی باشد و اگر غیر از آن عمل کرده و سوابق افراد معیار و سنجش شود به طور حتم راه باطل را طی کرده است.

مسئول امور روحانیون سازمان بسیج تصریح کرد: یکی از آثار شوم فتنه ایجاد تردید و دو دلی در مردم است که باعث شکستن صفوف وحدت و گم شدن حد فاصل بین دوست و دشمن می شود.

وی ایراد داشت: خود خواهی، خود برتر بینی و ریاست طلبی و ثروت اندوزی عواملی است که فتنه گر را مجاب به حضور در صف فتنه گران می کند و البته نظام الهی ما نیز دچار فتنه شده است که فتنه 88 از جمله آن است.

حسینی متذکر شد: ما در فتنه 88 شاهد بودیم که فتنه گران نه در حد یک حادثه معمولی بلکه در مقیاس بالاتر به دنبال بر اندازی جمهوری اسلامی ایران بودند و هدف کلی آنها از بین بردن نظام اسلامی و جایگزین کردن نظامی مبتنی بر سکولاریسم بی تفاوت نسبت به اسلام و دین بود.

وی بیان داشت: دشمن در فته 88 به دنبال رسیدن به سه هدف از جمله زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه و غیر ارزشی معرفی کردن انقلاب و رواج بی بند و باری و در بیان کلی تر اسلامیت نظام را به چالش بکشد.

مسئول امور روحانیون سازمان بسیج گفت: دی ماه روز ملی و افتخار آفرینی بود که ملت ایران همچون طوفانی سهمگین و پر خروش وسِیلی بزرگ بساط فتنه گران را شسته و جمع کردند.

وی اظهار داشت: در یوم الله نهم دی ماه سال 88 دست قدرت الهی و عظمت دین داری ملت ایران نمود پیدا کرد و پرچم عزت حسینی و تفکر ناب بر گرفته از نهضت عاشورا در مقابل فتنه گران تمام قد ایستاد و ملت به نگاه به امام حسین(ع) بیدار شدند و این حرکت عظیمت در تاریخ ایران اسلامی همچون برگ زرینی خواهد درخشید.

مسئول امور روحانیون سازمان بسیج خاطر نشان کرد: امروز تبعیت از امر ولایت و رهبری راه هدایت و رستگاری ملت است و البته همگان دیده و خواهند دید که هرجا ما طبق دستورات و راهنمایی های ولایت و رهبری معظم انقلاب عمل نکردم چیزی جز شکست نصیبمان نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار