در هفته منابع طبیعی انجام می‌شود؛

افتتاح پنج بوستان روستایی در البرز/توزیع نهال در مصلی‌های نماز

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اشاره به افتتاح پنج بوستان روستایی از توزیع نهال در مصلی‌های نماز خبر داد و گفت: این برنامه ها در هفته منابع طبیعی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۶۲۲۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حامد فرضی در بازدید از نهالستان بزرگ کرج که صبح دوشنبه انجام شد، بابیان اینکه در آستانه هفته منابع طبیعی قرار داریم، اظهار کرد: ظریفت توزیع نهال تا یک‌میلیون اصله در نظر گرفته‌شده است.

افتتاح پنج بوستان روستایی در البرز/توزیع نهال در مصلی‌های نماز

وی بابیان اینکه در راستای اهدای نهال، گونه‌های سازگار با منطقه به متقاضیان ارائه خواهد شد، افزود: توزیع نهال در مصلی‌های نماز جمعه به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد و هیچ هزینه‌ای از شهروندان دریافت نخواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز  با اعلام اینکه نهال‌های توزیعی به دیگر استان‌ها با شرایط آن مناطق همخوانی خواهد داشت، تصریح کرد: تاکنون ۲۵۰ هزار نهال برای بخش‌های مختلف، دستگاه‌ها و شرکت‌های متقاضی توزیع‌شده است.

فرضی بابیان اینکه نهال‌های موردنظر بسته‌بندی‌شده و آماده توزیع است، گفت: در هفته منابع طبیعی به فراخور روزشمار جلسات آموزش، شورای حفظ و حقوق بیت‌المال، نشست با همیاران طبیعت و نشست چهره به چهره مدیران با مردم برگزار خواهد داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افتتاح پنج بوستان روستایی در هفته منابع طبیعی را از دیگر اقدامات در دستور کار برشمرد و گفت: همه برنامه‌های هفته منابع طبیعی بر مبنای مشارکت مردمی صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها