خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

احداث ۳۲۱ واحد تخریبی در مناطق زلزله‌زده توسط بسیج سازندگی

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بسیج سازندگی ۳۲۱ واحد تخریبی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را احداث می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۴۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از همان هفته اول پس از وقوع زلزله ۱۰۶ روانشناس در قالب تیم های روانشناسی در منطقه مستقر شدند و طی ۳ مرحله مداخلات روانشناسی را انجام دادند.

 

امید قادری افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته از سوی روانشناسان حاضر در مناطق زلزله زده حدود ۷۵ هزار و ۳۰۰ نفر غربالگری شدند و به مراحل بعدی معرفی شدند. 

 

 وی از اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان برای انجام مداخلات روانی خبر داد و با اشاره به روند بازسازی ۱۸۴۸ واحد از منازل تخریب شده مددجویان گفت: مشکلات موجود در این زمینه، کُندی آواربرداری، تغییر کاربری و مشکلات زمین است.

 

قادری یادآور شد: بهزیستی برای بازسازی هر واحد تخریب شده ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض علاوه بر تسهیلات برای تکمیل واحدها پرداخت می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با بسیج سازندگی داشتیم مقرر شد ۳۲۱ واحد از منازل تخریبی مددجویان تحت پوشش بهزیستی روستایی توسط بسیج سازندگی ساخته و به خانواده‌ها تحویل شود

ارسال نظرات