خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

قدرت انقلاب اسلامی ایران ترامپ را دیوانه کرده است

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: عصبانیت و دیوانگی ترامپ به دلیل قدرت و توانمندی انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۶۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین عباس برزگر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز که با حضور مسئولان شهرستان البرز در تالار شهر الوند برگزار شد با اشاره به هفته عفاف و حجاب بیان داشت: دشمن ماموریت ویژه‌ای برای از بین بردن پاکدامنی زنان ایرانی دارد و در این راستا حجاب اسلامی را نشانه گرفته است.
وی افزود: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و به انقلاب اسلامی ایران عزت بخشیده و دشمنان انقلاب را خوار و دلیل کرده است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر عج قزوین عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران هزینه گزافی را در کشور افغانستان، عراق و سوریه پرداخت کرده‌اند تا بتوانند در مرزهای ایران مستقر شوند اما نتوانستند و این سه کشور عملاً زیر مجموعه کشور ایران شده‌اند.
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: عصبانیت و دیوانگی ترامپ به دلیل قدرت و توانمندی انقلاب اسلامی ایران است.
برزگر در پایان ضمن قدر دانی از زحمات بی شائبه سرهنگ علیرضا حیدری در چهار سال خدمتش به شهرستان البرز سرهنگ طاهر خانی را به عنوان فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز معرفی کرد.
3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها