خبرهای داغ:

نیکوکار رامندی هزینه ختم پدرش را به جشن عاطفه ها هدیه کرد

نیکوکاری رامندی که در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام (ره) مشارکت دارد هزینه برگزاری سالگرد ختم پدرش را برای کمک به دانش آموزان نیازمند هدیه کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۸۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در بازدید از پایگاه مرکزی جشن عاطفه ها با تقدیر از حضور اقشار مختلف در عرصه خدمت به نیازمندان بیان کرد: مردم نیکوکار در قالب های مختلف کمک های خود را به دانش اموزان نیازمند ارائه می کنند.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه یکی از نیکوکاران رامندی که در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام (ره) مشارکت دارد هزینه برگزاری سالگرد ختم پدرش را برای کمک به دانش آموزان نیازمند هدیه کرد.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین افزود: این نیکوکار رامندی مبلغ هفت میلیون و 500 هزار تومان برای خرید لباس برای دانش آموزان نیازمند هدیه کرده است.
وی اعلام کرد: خیران رامند 22 میلیون کمک نقدی و 12 میلیون تومان کمک غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند هدیه کرده اند.
خوش نیت عنوان کرد: در نخستین روز جشن عاطفه ها خیران نیکوکار تاکستانی 19 میلیون تومان به دانش اموزان نیازمند این منطقه کمک کردند همچنین یکی از فروشگاه های فروش البسه در شهر قزوین150 دست کت و شلوار برای دانش آموزان هدیه کرده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از خیران 300 عدد کیف و یکی دیگر از خیران 200 جفت کفش و 31 دست لباس برای دانش آموزان نیازمند هدیه کرده است.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: خیران و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد # ۰28*۸۸۷۷* ، تلفن نیکوکاری 33808-028 و یا از طریق سایت امداد کمک های خود را به حساب خانوارهای نیازمند واریز کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها