خبرهای داغ:
فرماندار قزوین در دیدارهای کنگره 3 هزار شهید:

دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق بزرگی است

در آستانه‌ برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، فرماندار شهرستان قزوین، مدیرکل بنیاد استان و جمعی دیگر از مسوولان با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۲۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،در آستانه‌ برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، سید علی موسوی‌موینی فرماندار شهرستان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهرستان قزوین و برزگر نماینده سپاه پاسداران با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
این دیدارها از مادر شهیدان سعید و حسین احمدی و خواهر شهید مهدی رجبلو، والدین شهیدان سید محمدمحسن و سید محمدسعید امام‌جمعه شهیدی و شهیدان سید محسن و سید مصطفی حاجی‌میری صورت گرفت.
در این دیدارها فرماندار شهرستان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا گفت: خدمت خانواده‌های شهدا رسیدن یکی از وظایف ماست تا از مقام والای شما عزیزان تجلیل کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه‌ی ما مسوولان و مردم دارند، افزود: امروز به برکت خون این عزیزان آرامش و امنیت در کشور حاکم است.
موسوی‌موینی گفت: امروز هر آنچه در توان و امکانات ما باشد در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و در خدمت‌رسانی به آنها دریغ نخواهیم کرد.
فرماندار شهرستان قزوین افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا توفیق بزرگی است و هر امری داشته باشید در خدمت‌رسانی به شما قشر معظم جامعه آماده هستیم.
در ادامه این دیدارها حقایق‌پور گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین است که در 24 آبان ماه سال جاری برپا خواهد شد.
وی افزود: کنگره یاد شده نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره‌ی شهدا به آحاد جامعه دارد و بایستی از این اتفاق بزرگ بهره‌برداری بهینه کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در برگزاری این کنگره سپاه پاسداران مسوولیت اصلی را بر عهده دارد و در این راستا زحمات بسیاری را متحمل شده است.
این مسوول گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و هر روز این دیدارها انجام می‌شود.
حقایق‌پور افزود: کنگره یاد شده بهانه‌ای شد تا حضور مسوولان را در دیدار با خانواده‌های شهدا داشته باشیم و از مقام والای آنها تجلیل به عمل آوریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تا برگزاری کنگره همه‌ی مسوولان دستگاه‌های اجرایی بسیج شدند تا بتوانند از همه‌ی خانواده‌های شهیدان به منظور تکریم و تجلیل دیدار کنند.
وی افزود: در دیدار با خانواده‌های شهدا مسوولان پای کار آمدند و امیدواریم با همت مدیران و مردم کنگره 3 هزار شهید استان را به نحو مطلوبی در قزوین برگزار کنیم.

در این دیدارها خانواده‌های شهدا بر ادامه راه شهدا تاکید کرده و از مسوولان خواستند با تاسی از سیره‌ی شهیدان در خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم کوشا باشند.
همچنین خانواده‌های شهدا از مسوولان خواستند چرایی رفتن شهدا و اینکه چرا شهیدان جان خود را فدا کردند برای آحاد جامعه تشریح و تبیین کنند تا آنها با اراده‌ی مصمم‌تری ادامه‌دهندگان راه این عزیزان باشند.
در دیدارهای یاد شده مسوولان با اهدای هدایایی از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کردند.
گفتنی است: دیدار با خانواده‌های شهدا از مهمترین برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین می‌باشد که با همت مسوولان آغاز شده و در حال اجراست.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها