خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بصیرت لازمه ادامه راه شهدا است

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بصیرت لازمه ادامه راه شهدا است و لازمه حفظ انقلاب اسلامی، ادامه راه شهیدان است.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۹۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبرپور روز سه شنبه 11 دی ماه در یادواره شهدای گمنام بخش گزیک شهرستان درمیان افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و عمل به پیام شهیدان رمز حفظ انقلاب اسلامی و ارزشهای آن است.


وی با بیان اینکه تلفیق خون شیعه و سنی درخت انقلاب را آبیاری کرده است، اضافه کرد: در این منطقه شیعه و سنی امنیت آفرین هستند و دست به دست هم داده اند تا انقلاب بماند.


اکبرپور عنوان کرد: نظام اسلامی ما یک رهبر دارد و شیعه و سنی به عنوان سرباز ولایت در برابر دشمن واحد متفق هستند، برای استکبارجهانی و داعش شیعه و سنی ندارد، بر اساس آمارها تعداد افراد اهل سنتی که به دست داعش کشته شده اند کمتر از شیعه ها نیستند.


وی اظهار داشت: دشمن تلاش می کند بین شیعه وسنی اختلاف ایجاد کند، اما شیعه و سنی سنگر واحد در برابر دشمن هستند در سنگر دفاع مقدس و تمام عرصه های انقلاب با هم هستند.


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: 40 سال است که انقلاب اسلامی ایران با تمام ناملایمات درونی و بیرونی با اقتدار طی مسیر می کند، درخت انقلاب ما با یک آب منحصر بفردی آبیاری شده که آن آب پاک، قطره قطره خون شهدای ما است که با بصیرت خود جان دادند تا ما جان بگیریم.


حجت الاسلام اکبرپور با تاکید بر اینکه ما برای اقتدار نظام اسلامی بیش از 200 هزار گل را پرپر کرده ایم، گفت: پشتوانه انقلاب ما خون پاک شهدا است که باید قدردان خون شهدا باشیم.


وی گفت: درخت انقلاب ما زمانی که درختچه نوپایی بود و باید به هر بادی می لرزید، نه لرزیده است، اما امروز درخت مثمره و 40 ساله است که شاخه های پربرکت آن نه تنها امنیت ما را تامین کرده است بلکه سایه پرمهر این درخت تنومند باعث امنیت سایر کشورهای منطقه شده است.


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: همه باید بدانند که درخت تنومند انقلاب ما همیشه استوار است و سایه اش امن و پر ثمره آن بر سر مظلومان عالم قرار دارد.


اکبرپور با تاکید براینکه ما در زمینه امنیت پایدار در سطح جامعه مدیون خون شهدا و دل داغدار خانواده شهدا هستیم، ادامه داد: بالاترین نعمت ما امنیت است که مدیون شهدا و ماموران نظم و امنیت در مرزها هستیم.


وی افزود: درد امروز ما این است که برخی نمی دانند که امنیت جامعه ریشه در کجا دارد، شهدای مدافع حرم و وطن و شهدای ارزش های انقلاب اسلامی سایه ساز امنیت جامعه هستند.


اکبر پور گفت: اطراف ما را آتش فتنه قرار گرفته است و ما در ساحل امن و امنیت به سر می بریم، برای امنیت پایدار کشور باید مدیون شهیدان باشیم.


وی با بیان اینکه کشورهای اروپایی هزینه های سنگینی کردند که در همسایگی ما در کشور عراق برای خود جای پایی پیدا کنند، اضافه کرد: به گفته ترامپ آنان هفت ترلیون دلار در منطقه هزینه کردند، اما چند روز پیش رئیس جمهور آمریکا مثل موش شبانه و چند ساعتی به کشور عراق سفر کرد و هیچ کدام از مسئولان بلند پایه عراقی او را تحویل نگرفتند.


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: اما مسئولان کشورمان بدون اینکه کوچکترین خطری متوجه آنان شود به تمام کشورهای منطقه با آرامش خاطر سفر می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها