خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد:

تداوم عملیات گازرسانی به 27 روستای استان

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 27 روستای استان قزوین با پیش‌بینی اعتبار یکصد میلیارد ریال در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۸۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در تشریح این پروژه ها بیان کرد: در حال حاضر پروژه های گازرسانی به 27 روستا از توابع شهرستان های قزوین و آوج در قالب 4 پیمان با جدیت در حال انجام است و پیش بینی می گردد از این تعداد، 20 روستا در هفته دولت سال آینده و مابقی تا پایان سال آینده به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

وی افزود: با نهایی شدن این پروژه ها 1287 خانوار جدید روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه اظهار کرد: علاوه بر روستاهای ذکر شده، به منظور گازرسانی به 32 روستای دیگر منطقه الموت نیز اقدامات لازم انجام شده است و پیمانکاران مربوطه برای آغاز عملیات اجرایی گازدار شدن این 32 روستا در دو محور آکوجان و دستجرد انتخاب شدند.

بوشهری با اشاره به اینکه درحال حاضر 477 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند افزود: در بخش گازرسانی به روستاهای استان هم اکنون بیش از 90 درصد خانوارهای روستایی شهرستان های تاکستان، آبیک، آوج ، بوئین زهرا و البرز تحت پوشش گاز هستند که این میزان در سطح کشوری حکایت از شرایط مناسبی دارد که می تواند به توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر روستاها کمک شایانی نماید و سطح رفاه مردم عزیز را افزایش دهد.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها