خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین

پیش بینی ساخت مسکن ایتام ظرف شش ماه آینده

مومنی گفت: از طریق اعتبارات دولتی و بنیاد مسکن، جهت ساخت مسکن ایتام اقدام شد که برآورد هر واحد هشتاد میلیون تومان بوده و پیش بینی می شود ظرف شش ماه آینده ساخته شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۸۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه بررسی مسکن ایتام، صبح امروز به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور حبیب اله بوربور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور و جمعی از مدیران دستگاههای استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

 

مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در این جلسه بیان کرد: یکی از اصلی ترین نیازهای خانواده های نیازمند مسکن است که سی درصد از هزینه های استان را شامل می شود.

وی گفت: کمیته امداد در استان قزوین برای تامین بخشی از این نیازها از مسکن مهر استفاده کرده و در سال جدید نیز الویت ما ایجاد مسکن برای 350 خانوار کمیته امداد است که 97 خانوار ایتام هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اظهار کرد: از این تعداد 52 خانوار در شهرهای بالای 20 هزار نفر و 26 خانوار در روستاها می باشند.

 

مومنی عنوان کرد: اگر بتوانیم مشکلات این قشر را حل کنیم، این تعداد خانوار از زیر پوشش کمیته امداد خارج می شوند و دیگر یتیم بدون مسکن نخواهیم داشت. 

 

وی افزود: در زلزله کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، تعداد 200 واحد تعهد ساخت مسکن داشت که تحویل داده شد و 12 واحد نیز بیش از تعهد، مسکن در این مناطق ساخته و تحویل زلزله زدگان شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اضافه کرد: در جریان سیل اخیر نیز حدود 20 میلیارد تومان از سوی کمیته امداد استان قزوین، به سیل زدگان پرداخت شد. 

 

مومنی تصریح کرد: از طریق اعتبارات دولتی و بنیاد مسکن، جهت ساخت مسکن ایتام اقدام شد که برآورد هر واحد هشتاد میلیون تومان بوده و پیش بینی می شود ظرف شش ماه آینده ساخته شود.

 

وی گفت: 25 میلیون تومان از هزینه ساخت هر واحد از طریق خیرین و مابقی از طریق کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها