خبرهای داغ:
ابراهیم پور در همایش روایت گمنامی اظهار کرد:

در گمنامی شهدا برخی دم از آقازادگی می زنند/نمیگذاریم دشمن نظم کشور را برهم بزند

یادواره شهدای گمنام تحت عنوان روایت گمنامی با خاطره گویی حاج عظیم ابراهیم پور در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۷۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای گمنام تحت عنوان روایت گمنامی با خاطره گویی حاج عظیم ابراهیم پور و شعرخوانی جواد خبازی در سالن اجتماعات سازمان تیلیغات اسلامی با حضور باشکوه مردم بابصیرت و ولایت مدار قزوین شامگاه جمعه برگزارشد.

حاج عظیم ابراهیم پور فرمانده هشت سال دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی در یادواره شهدای گمنام استان قزوین اظهار کرد: ما می گوییم هشت سال دفاع مقدس ولی هنوز ما در دفاع مقدس هستیم ، گمنامی شهداء وجانبازان دفاع مقدس بی اندازه است و مرزی ندارد.

این روایت گر دوران دفاع مقدس تبیین کرد: در همین گمنامی ها بعضی ها میگویند ما آقازاده ایم! ما ژن برتریم! و با آواز بلند می گویند ما هزاران میلیارد بالا می کشیم و این امنر حق مسلم ماست در حالی که اینها دزدانی هستند که از جیب مردم ارتزاق می کنند.

ابراهیم پور گفت: آقازاده همان شهیدی است که پدرش به دنبال این است که جنازه اش را فقط ببینید یا ان فرمانده گردانی است که در سخت ترین شرایط جنگ حتی به پدر خودش با وجود مشکلات مرخصی نداد.

فرمانده قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی تصریح کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد، ۵۲ کودتا طی سال های ۵۸ تا ۹۸ و۱۷۰۰۰ شهدای ترور وهشت سال جنگ به ما تحمیل شد، ما با یک کشوربه طور مستقیم و با ۳۶ کشور بصورت غیر مستقیم وارد جنگ شدیم که مدرک آن گرفتن اسیر از ۱۹ کشور دنیا بود.

این فرمانده دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: در فتنه ۷۸ ،۸۸و ۹۸ انقلاب ما باقی مانده است و ما اجازه نمی دهیم هر کسی از هر گوشه دنیا بخواهد نظم و آرامش این کشو را بر هم بزند.

ابراهیم پور با اشاره به داستانی قرآنی بیان کرد: هنگامی که حضرت طالوت به مقابله با لشکر جالوت رفتند قبل رسیدن به دشمن با چشمه ی آب مواجه شدند، همان موقع از جانب خدا دستور رسید از آب نخورید و یا به انداره یک مشت بخورید و در این موضوع یاران حضرت طالوت به سه دسته تقسیم شدن دسته اول درخوردن آب زیاده روری کردن و مسموم شدن دسته دوم یک مشت خوردن که باعث شد بود و نبودشپان در جنگ فرقی نکند ولی دسته سوم آب نخوردند و طبق قرآن تعدادشان ۳۱۳ نفربوده است که به صورت شهادت طلبانه مقابل لشکر جالوت جنگیدند، این نفرات یاران ولی زمان خویش بودند.

این روایت گر دوران دفاع مقدس بیان کرد : ما درنظام انقلاب اسلامی اصلاح طلب واصولگرا نداریم بلکه طبق گفته حضرت آقا انقلابی وغیر انقلابی داریم.

وی اضافه کرد: در قصه بنزین می گفتند حضرت آقا اشتباه می کرد در حالی که رهبر انقلاب فتنه دو قطبی سازی عمروعاص های خارجی و اشعس های داخلی که نابودی نظام و برهم زدن کشور را خواب می دیدند با یک سخرانی در درس خارج فقه، طومار این ها را در هم پیچیدند.

ابراهیم پور در خاتمه گفت: در شرایط فتنه به اتحاد و همدلی نیاز داریم و نباید بگذاریم دشمن به اتحاد ما خدشه وارد کند.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها