خبرهای داغ:
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین

8 هزار نفر در استان قزوین بیمه بیکاری دریافت می کنند

نصیری گفت: در بخش حوادث، در آمار کشوری، دومین استان شیوع حادثه هستیم و در بحث بیمه بیکاری قریب 8 هزار نفر مستمری بگیر می باشند
کد خبر: ۹۱۹۹۳۱۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در مراسم س جانبه گرایی بنگاه های اقتصادی با محوریت آموزش در حوزه های حمایت از مشاغل و بیمه کار که با حضور مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد بیان کرد: قزوین از یک پتانسیل خاصی برخوردار است که این برخورداری در تمام حوزه ها در سطج کشور تاثیرگذار است.

وی گفت: در فضای کارفرمایی در سازمان تامین اجتماعی استان اقدامات زیادی انجام شده به طوری که در بحث مکانیزه، پیشروترین سازمان بوده و در کمک به کارمندان هیچ سازمانی به اندازه تامین اجتماعی فعال نبوده است.

نصیری اظهار کرد: در فضای تامین اجتماعی، بهترین و مساعدترین نگاه را داشته ایم و توانستیم در بخش آی تی در راس دستگاه ها باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی شش سال پیش با امروز قابل مقایسه نیست و به طوری که امروز لیست کارفرمایان تا 90 درصد به صورت سامانه ارائه شده و علیرغم هزینه های سنگین ابلاغ دستی، امروز همه آنها به طور الکترونیک انجام می شود و حدود 70 درصد این ابلاغ ها به صورت ایمیلی انجام می شود و بر همین اساس استان قزوین از این لحاظ در جایگاه سوم کشور بوده و در آینده نزدیک نیازی به تشکیل پرونده فیزیکی نمی باشد.

وی افزود: گفت:این اقدامات برای 243 هزار بیمه شده و 73هزار مستمری بگیر و بازنشسته انجام شده و قزوین تنها استانی است که رابطان همه کارگاه‌ها تحت آموزش تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: در بخش حوادث، در آمار کشوری، دومین استان شیوع حادثه هستیم و در بحث بیمه بیکاری قریب 8 هزار نفر مستمری بگیر می باشند و در طول هشت ماه قریب به 3 هزار شغل دریافت بیمه بیکاری از کار افتادگی تایید شده است.

نصیری عنوان کرد: هرکجا که مباحث کارگری وجود دارد ما نیز حضور داریم. اما وقتی فضا سیاسی شود مشکلات ایجاد شده همه دستگاه ها را درگیر خواهد کرد.

وی گفت: بیمه بیکاری امروز از حالت ابزاری به هدف تبدیل شده بیش از یک سوم جمعیت بازنشسته ما در بحث مشاغل سخت و زیان آور وده و مشمول مصوبه 71 می باشند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها