خبرهای داغ:
طی نشستی با مسئولان دانشگاه پیام نور استان مطرح شد :

دانشجویان بسیجی پیام نور گلستان خواستار حمایت از برنامه‌های فرهنگی شدند

نشست صمیمی و مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور گرگان با رئیس این دانشگاه و معاونان فرهنگی و آموزش و مسئول حراست این دانشگاه برگزار شد. در این جلسه همه مسئولان بسیج دانشجویی همه واحد‌های پیام نور استان حضور داشتند و نکات خود را درباره مسائل مختلف در این دانشگاه و همچنین مسائل ضروری تشکل‌های دانشجویی مطرح کردند. 
کد خبر: ۹۱۹۹۴۷۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، نشست صمیمی و مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور گرگان با رئیس این دانشگاه و معاونان فرهنگی و آموزش و مسئول حراست این دانشگاه برگزار شد. 

در این جلسه همه مسئولان بسیج دانشجویی همه واحد‌های پیام نور گلستان حضور داشتند و نکات خود را درباره مسائل مختلف در این دانشگاه و همچنین مسائل ضروری تشکل‌های دانشجویی را مطرح کردند. 

قاسمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلستان گفت: در این مراسم راجع به مشکلات آموزشی دانشجویان و همچنین مسائل آموزشی که استادان برای دانشجویان ایجاد کرده اند، صحبت شد. 

وی بیان کرد: موضوع حمایت از برنامه‌های فرهنگی، تقویت تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری اردو‌های راهیان نور و اردو‌های هجرت نیز مطالبی مطرح شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلستان بیان کرد: یکی از مسائلی که مطرح شد درخصوص اردوی راهیان نور سال گذشته بود که دانشگاه برای اعزام فقط ۱۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه به ما بودجه اختصاص داد. 


وی با اشاره به اینکه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان یک کانکس است، افزود: در جلسات متعددی مطرح کردیم که باید مکان بهتری را برای استقرار دفتر بسیج دانشجویی در اختیار ما بگذارند، اما هر بار به ما گفته می شود که دانشگاه بودجه ندارد. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلستان با بیان اینکه در حال حاضر و با وجود همه مشکلات مالی، تلاش می کنیم فعالیت این تشکل انقلابی را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: در این جلسه به مشکلات دانشجویان، مانند نامناسب بودن فضا‌های آموزشی دانشگاه نیز اشاره شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها