خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد:

امنیت و علم، دو مولفه اصلی بیانیه گام دوم انقلاب

حجت الاسلام معبودی گفت:در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب پس از امنیت بیشترین تاکید را بر پیشرفت و رشد علمی کشور دارند.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۹۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست اصحاب رسانه که در پارک علم و فنآوری امام خمینی برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین جوانان مستعدی در حوزه علم و فنآوری داریم که اگر توانمندی آنها توسط زسانه ها بخوبی بازگو شود می تواند در رسیدن به موفقیت موثر باشد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در حمایت از تولید علم و فناوری نقش مهمی دارند و اگر به پژوهش و نقش آن توجه بیشتری کنند به دستاوردهای خوبی می رسیم.

معبودی تصریح کرد: علم و دانش از مولفه های اقتدار هر کشور است و اگر در این عرصه موفق عمل کنیم به غنای علمی کشور کمک کرده ایم.

وی یادآورشد: رهبر انقلاب بارها بر اتکا به علم و دانش تاکید داشته اند و پارک های علم و فناوری با ایده رهبری شکل گرفته اند و تاکنون در حمایت از شرکت های دانش بنیان و ایده های خلاقانه موفق عمل کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اضافه کرد: اگر بخواهیم از نظر علم و پژوهش صاحب جایگاه و نطر باشیم باید به تحقیق و پژوهش اهمیت بیشتری دهیم زیرا استثمار و استعمار غرب به دلیل اتکا به صنعت و تکنولوژی و پژوهش بر دیگران سلطه یافته و ما می توانیم در این عرصه گام های موثری برداریم.

وی بیان کرد: در کشور جوانان مستعدی داریم که با اتکا به انها می توانیم از تحریم عبور کرده و مستقل عمل کنیم.

معبودی تصریح کرد: رسانه در این حوزه می تواند کمک باشد اگر از اتکا به نفت نجات پیدا کنیم و سرمایه های ملی را به سادگی از دست ندهیم و درب چاههای نفت را بسته و به دانش و فناوری اتکا کنیم موفق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: نباید کشور توسط دلالان به هم بریزد بلکه باید به شرکت های دانش بنیان توجه کنیم و ظرفیت آنها را در کارها بکار گیریم.

مشارکت حداکثری در انتخابات محقق می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک انتخابات را در پیش داریم و دشمن تلاش می کند مشارکت مردم کم شود اما باید کمک کنیم یک مشارکت سطح بالایی داشته باشیم.

معبودی تصریح کرد: به لطف الهی چون ملت به بلوغ رسیده هرگز مشکلات را با سرنوشت کشور عجین نخواهد کرد و در کنار انتقادی که به نوع مدیریت ما دارند اما در انتخابات هم حضور خواهند یافت تا اقتدار کشور بیشتر شود.

وی اضافه کرد: ملت به خاطر برخی بی تدبیری و بی لیاقتی ها حاضر نیست آبروی خود را معامله کند هر چند ایجاد تغییر در هر سیستمی با انتخابات ممکن می شود و اگر دنبال تغییر در مدیریت و اجرا هستیم باید با رای خود این کار را صورت دهیم.

معبودی گفت: اگر دنبال اصلاح معیشت مردم، تغییر مدیریت و تحقق اقتصاد مقاومتی و تغییر در روشها هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

انتخابات بسترساز تقویت امنیت در کشور است

وی بیان کرد: مردم برای تقویت جایگاه امنیتی کشور باید در انتخابات شرکت کنند زیرا انتخابات بسترساز تقویت امنیت کشور است.

معبودی افزود: آنها که می گویند دولت استعفا دهد دنبال خیرخواهی مردم نیستند هر چند در موضوع بنزین بد عمل کردیم و باید سوخت مدیریت شود و با این که اصل موضوع درست است که رهبری دفاع و حمایت کرد اما شیوه اجرا اشکال داشت و هزینه زیادی به کشور تخمیل کرد.

وی اظهارداشت: سرنوشت عراق را ببینید تا متوجه شوید امنیت از غذا هم مهمتر است به همین دلیل مردم حضور پرشوری خواهند داشت تا هزینه کمتری در سطح بین المللی پرداخت کنیم.

معبودی گفت: شکست دشمنان ما قطعی و پیروزی ما حتمی است و باید مراقب باشید تا در دام انسان های ترسو و نا امید نیفتیم.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها