خبرهای داغ:

انتخابات مجلس قوه عاقله ملت!!

گوش مردم پر شده از نطق های آتشین نمایندگانی که خواب بودند و حالا بیدار شدند.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۶۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

با نزدیک شدن به انتخابات فضای رقابت به اندازه ای داغ می شود که نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذشت. نطق های طوفانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه دولت و حاکمیت به نوعی تمایل به اپوزیسیون نشان دادن خود پررنگ می شود. کسانیکه صفر تا صد گوش به فر مان دولت بودند تا اسفند ماه نطق های آتشینی خواهند داشت!

این رفتارها عموما از سر خیر خواهی نیست بلکه جنبه تبلیغی دارد تا به عنوان یک کار پوپولیستی دستمایه جمع آوری آرا شود.

نمایندگانی که علیه رییس جمهور نطق طوفانی دارند همانهایی هستند که در تمام مشکلات مردم را رها کردند زیرا رضایت دولت برایشان مهم تر بود. نظر نویسنده تقابل دولت و مجلس نیست بلکه حسابرسی و حسابکشی را به درستی انجام دهند.

وقتی وزیر نفت و رییس جمهور با مجلس در فتنه بنزین شریک هستند انتظار مردم از نمایندگان فراتر از یک نطق بود.

نطق هایی که با دولت هماهنگ شده است که استیضاح و سوال نمی کنیم فقط تذکر می دهیم شما هم به دل نگیرید. بعد از چهل روز که فاجعه تدبیر روی داد حالا برخی یاد مردم افتادند. اگر این اتفاق در هرکجای دنیا رخ می داد حداقل در سه قوه ریزشی را مردم مشاهده می کردند،

مردم می دانند که در ۶سال دولت با تمام ضعف و مشکلاتش توانست مجلس را آن چنان مطیع خود کند که استیضاح و سوال از دستور کار مجلس خارج شد. مجلسی که به دنبال استیضاح وزیر ورزش است با ۲هزار میلیارد بودجه اما وزارتخانه نفت را با چندین اختلاس هولناک و ۱۰۰میلیارد دلار درآمد رها می کند.

گوش مردم پر شده از نطق های آتشین نمایندگانی که خواب بودند و حالا بیدار شدند. مجلسی که نواب و رییس آن برای روحانی تبلیغ و سخنرانی میکردند کمی ذهن را درگیر می کند که همه ضد رییس جمهور نطق می کنند اما اقدام عملی مشاهده نمی شود. فریب مردم با بیداری نخبگان ممکن نمی شود مگر علمای دین و عالمان جامعه خود را بخواب بزنند.

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها