خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گام دوم انقلاب از بچه حزب اللهی ها و آنهایی که اهل فن و هنر هستند، دعوت به عمل آورید تا یک جبهه ی قدرتمند برای گام دوم انقلاب و بسیاری از مسائلی که از دست رفته شکل دهید تا آن ها را به سر جایش برگردانید.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۶۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار با آقای حامد داسارگر کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع با بیان این سئوال که چرا مکتب به این غنا، انقلابی در این اوج، قرآنی با این عظمت و تاریخی با این عمق که دوست و دشمن آن را قبول دارند، واقعیات به صورت هنری به جامعه منعکس نمی شود؟ گفت: در گام دوم انقلاب از بچه حزب اللهی ها و آنهایی که اهل فن و هنر هستند، دعوت به عمل آورید تا یک جبهه ی قدرتمند برای گام دوم انقلاب و بسیاری از مسائلی که از دست رفته شکل دهید تا آن ها را به سر جایش برگردانید.

وی عنوان داشت: هنر در این مکتب واقع گرا، بر روی انسانی حرف دارد که وجودش نامتناهی، و تمامش رمز و راز و مظهر اسمای الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: به همان نسبتی که در این چهل سال مستندها و یا فیلم ها رنگ انسانی و اسلامی داشته اند، به همان میزان جاذبه ایجاد شده است و بقیه منجلاب هایی است که در واقع جنبه های انسانیِ انسان را نادیده گرفته است.

وی بیان داشت:  برخی ها تصور می کنند که خود فیلم و سینما و تلویزیون اشکال دارد، در حالی که این ها نعمت خدا و صنعت هستند و به مانند یک چاقو می باشند که هم می تواند در دست یک چاقوکش و هم می تواند در دست یک پزشک جراح باشد.

عبادی خاطرنشان کرد: اگر واقعا از حوزه های علمیه کمک گرفته شود و در باب رمز و رازهای مکتب انسان، تاریخ و قرآن یک همکاری فنی صورت گیرد و فیلم ها بر اساس ارزش های انقلاب، اسلام، انسانیت، وجدان، غیرت، عقل، علم، عمل و تقوا ساخته شود، آنگاه آنقدر جاذبه ایجاد می کند که می تواند همه را تحت تأثیر قرار دهد و در واقع می تواند یک عصای موسی باشد که همه ی مارهای گزنده‌ی پست شهوت پرستاران را ببلعد و نابود کند.

وی اظهار داشت: بسیار خوب است که در آستانه گام دوم انقلاب جوان های عزیز بیایند و قبل از هر چیز صحنه ها را از جهت هنرهای اسلامی، انقلابی و ارزشی پر کنند، زیرا این بسیار راهگشا است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: رسانه های مکتوب، رسانه ملی و سینما فضا را می سازند و مردم را تحت تأثیر قرار می دهند، اینکه می بینید گاهی اوقات جامعه به بی تفاوتی کشانده، و به انواع و اقسام آسیب ها گرفتار می شود به این جهت است که فضای خوبی مهیا نشده است.

وی ادامه داد: جوان های عزیز ما در 8 سال و بلکه در 40 سال به وظیفه خود عمل کردند و 200 الی 300 هزار به کرامت شهادت رسیدند تا به پیروزی برسیم، اما امروز در تهاجم های فرهنگی این جنگ رسانه ای، روانی و تبلیغاتی است که چه در فضای مجازی و حقیقی و چه در رسانه های مکتوب و سینمایی می تواند یک پیروزی نهایی را رقم بزند.

عبادی افزود: کار شما از بهترین نوع عبادات است زیرا جهاد متناسب با زمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها