مسئول امور روحانیون سپاه گیلان در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد:

لزوم انتخاب نمایندگان متعهد برای مجلس/ ۹دی نشانه بصیرت ملت ایران است

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو افراد صالح ، متدین و متعهد را به عنوان نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۱۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش در گفتگو با خبرنگار بسیج در فومن با قدردانی از فعالیت های اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی در حوزه فضای مجازی و رسانه اظهار داشت: فعالان رسانه ای در میدان جنگ رسانه ای در حال مبارزه با دشمنان نظام اسلامی هستند.

 

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه ها جهت دهی فکری و تولید محتوا های فرهنگی و سیاسی برای پیشبرد تفکر و آرمان‌‌های نظام اسلامی را برعهده دارند، افزود: جریان انقلابی، خصوصا جوانان‌ مومن باید بعنوان افسران جنگ نرم در مقابله با دشمان حضور داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه میدان فضای مجازی نباید به دست دشمنان سپرده شود، خاطرنشان ‌کرد: فضای مجازی و رسانه، اصلی ترین سلاح دشمنان علیه ملت ایران است.

 

بخشش با بیان اینکه دشمن امروزه با ابزار و وسایل تبلیغاتی است که می تواند عده ای را فریب داده و همراه خود کند، گفت: به فرموده قرآن کریم از هر طریقی که دشمنان بر امت اسلامی حمله کردند، باید از همان جهت به دشمنان حمله کرد.

 

وی با تصریح براینکه روشنگری سیاسی و فکری باید در فضای مجازی صورت بگیرد، تصریح کرد: برکات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و واقعیت های کشور باید از طریق رسانه ها برای مردم بازگو شوند.

 

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان با یادآوری اینکه دشمنان می خواهند مردم را نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن بدبین کنند، افزود: جریان های دغدغه مند باید در وسط میدان مبارزه فرهنگی و رسانه با دشمنان باشند.

 

وی با تاکید براینکه ما هرجا انقلابی عمل کرده ایم موفق شده ایم ابراز داشت: هرجا نیز از شعار های انقلابی فاصله گرفتیم لطمه خورده ایم.

 

بخشش با بیان اینکه اگر مردم از نظر اقتصاد در تنگنا هستند بخاطر فاصله گرفتن از روحیه انقلابی توسط برخی مسئولان است گفت: دوری مسئولان از شعار های اصلی انقلاب و اقدامات‌ جهادی، مشکلات موجود را بوجود آورده است.

 

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان خواستار دقت در انتخاب افراد صالح ، متدین و متعهد از سوی مردم در انتخابات آینده شد و عنوان داشت: اگر انتخاب درست نکنیم، پشیمان خواهیم شد.

 

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم باید در اینکه چه کسانی میخواهند به خانه ملت راه پیدا کنند، بررسی بیشتری داشته باشند، گفت: نماینده های آینده باید نماینده هایی برنامه محور و انقلابی و دارای روحیه جهادی باشند.

 

 بخشش با تاکید بر اینکه کسانی که روحیه خدمت به مردم را ندارند و چشم به کمک بیگانگان دارند قطعا نخواهند توانست مشکلات کشور را حل کنند، افزود: کسانی که مردم به آن ها در گذشته مسئولیت داده و امتحان شان را پس داده اند نباید دوباره مدعی باشند.

 

وی با اشاره به اینکه نماینده های درد کشیده، پاکدست و تلاشگر باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، اظهار داشت: سپاه و بسیج نیز همانند گذشته در خصوص انتخابات ورود مصداقی نخواهد داشت.

 

 بخشش با اشاره به اینکه نماینده های آینده باید در طراز انقلاب اسلامی باشند، اظهار داشت: بسیج در انتخابات آینده، وظیفه روشنگری و تببین شاخص های اصلی نماینده انقلابی را برعهده خواهد داشت.

 

وی با تاکید براینکه دشمنان نظام اسلامی پشت سر هم دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند، افزود: بصیرت مثال زدنی مردم ایران، جلوی فتنه های داخلی و خارجی دشمنان را گرفته است.

 

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی پای انقلاب اسلامی خود ایستاده اند، متذکرشد: مردم ایران در مقابل دشمنان اسلام و ایران منسجم‌ خواهند شد.

 

 بخشش با بیان اینکه ۹ دی نشانه بصیرت بالای ملت در مقابله با فتنه های دشمنان‌ بود، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی، با انتخاب درست و همت مضاعف، مجلس انقلابی را تشکیل خواهند داد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات