خبرهای داغ:
معاون سابق سیاسی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ورود رهبر انقلاب به مسائل اخیر کشور آّبی برآتش دشمن بود

سردار سلطانزاده گفت: در حال حاضر آمریکا طراحی برنامه خود را در محورهای معیشت، پول، قدرت پایین خرید مردم و از این قبیل موارد گذاشته است و به تعبیر آقا، مگس ، همیشه روی زخم می نشیند و این ها همان زخم های کشور ایران هستند.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۰۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین معاون سابق سیاسی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست سیاسی که با حضور پایوران و سربازان تیپ 82 حضرت صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد گفت : در جریان اتفاقات اخیر که در کشور جریان گرفت، ورود رهبری به مسئله آبی بود بر آتش لذا ایشان با بیانات صریح خود از افزایش نا امنی در کشور جلوگیری کردند.

سرهنگ سلطانی زاده در ادامه این نشست با بیان اینکه جریان اخیر در پس توطئه ای عمیق و برنامه ریزی شده بود افزود : در این ماجرا همانند سنوات گذشته در سال های 88،78 و 96 با استفاده از ابزار تخریب، و تشویش و آدمکشی راه خود را آغاز کردند و اما مهمترین تفاوت این ماجرا با دفعات گذشته همراهی مردم نا آگاه در روز نخست بود که موج شدیدی را به همراه داشت و دشمن نیز بر امواج این ناآرامی سوار شد و شروع به تاختن کرد.

معاون محترم سیاسی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان این مطلب که نظام سلطه آمریکا امروزه به این رهیافت رسیده است که براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از بیرون نه تنها قابل اجرا بلکه جوابگو هم نیست، گفت : در حال حاضر آمریکا طراحی برنامه خود را در محورهای معیشت، پول، قدرت پایین خرید مردم و از این قبیل موارد گذاشته است و به تعبیر آقا، مگس ، همیشه روی زخم می نشیند و این ها همان زخم های کشور ایران هستند.

سلطانی زاده شیوه اطلاع رسانی افزایش قیمت سوخت از سوی سران 3 قوه را غلط و در زمانی غلط دانست و اذعان داشت : تغییر ناگهانی قیمت بنزین شعله اعتراضات مردم را برانگیخت و دشمنان نیز از این موقعیت سوء استفاده کردند و اگر ورود مدبرانه و شجاعانه مقام معظم رهبری نبود، معلوم نبود این ماجرا به کجا ختم می شد.

وی در پایان اظهار داشت : این نظام در 40 سال گذشته در مقاطع گوناگون از سوی دشمنان داخلی و خارجی و با شیوه های مختلف مورد اذیت و آزار قرار گرفته است و همواره به همراهی مردم و سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، با موفقیت از گردنه ها عبور کرده ایم و الان هم هیچ جایی برای نگرانی نیست.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها