نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت برپا می‌شود

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: نخستین نمایشگاه و جشنواره «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» با شرکت ۳۶ پایگاه نمونه استان در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه از برپایی نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه 2 روزه با شرکت 36 پایگاه نمونه استان در کانون بسیج جوانان رشت برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: از هر نواحی استان، 2 پایگاه برای ارائه دستاوردها و خلاقیت‌های خود در نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» معرفی شدند که در کل 36 پایگاه نواحی در این نمایشگاه حضور دارند.

نصیرنژاد بیان داشت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه 9 دی‌ماه با حضور مسئولان و فرمانده سپاه قدس گیلان در محل کانون بسیج جوانان واقع در خیابان رسالت رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره افزود: تجلیل از پایگاه‌های برتر برادران و خواهران در طرح اسوه، ارائه دستاوردهای پایگاه‌های برتر در نمایشگاه، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق و تجلیل از شرکت‌کنندگان برتر نخستین مسابقه سوگواره عکس عاشورایی از جمله محورهای این جشنواره هستند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه  بیان داشت: هدف برگزاری این نمایشگاه در واقع ارتقاء سطح فرهنگی و بصیرتی، گسترش فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ها، رونق پایگاه‌های مساجد استان، ارائه دستاوردهای آنان و ایجاد شور و تکاپو در پایگاه‌های بسیج است.

نصیرنژاد خاطرنشان کرد: خواهران صنایع دستی و هنر و خلاقیت خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند و در پایان نیز 3 پایگاه به عنوان پایگاه نمونه استانی معرفی می‌شوند و این 3 پایگاه‌های نمونه استانی در نمایشگاهی که در سطح ملی و در حوزه دستاوردهای بسیج محلات برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش بسیج مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» روز دوشنبه 9 دی‌ماه، ساعت 16 با حضور مسئولان در محل کانون بسیج جوانان واقع در خیابان رسالت رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات