خبرهای داغ:
یادداشت/بسیج جامعه زنان کشور

تثبیت و تحکیم وحدت دو ملت ایران و عراق

ثمره خون حاج قاسم سلمیانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان اتفاقاتی مهم که قطعا نتایجی مبارک در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۰۵۹۲۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،مردم شریف و قدرشناس ایران در استان های خوزستان، خراسان، تهران، قم و شهرری و امروز هم در استان کرمان پیکر مطهر سیدشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی را چون مروارید انگشتری بر روی دست گرفتند و زیباترین و حماسی ترین ادبیات بدرقه با قهرمان ملی و سرباز جان برکف ولایت را به منصحه ظهور رسانیدند.

بازتاب وسیع این حضور گسترده مردم در رسانه های سایر کشورها؛ بازگو کننده بهت و حیرت خبرنگاران و عکاسان خبری از خیل جمعیتی بود که تا کنون نه در ایران و نه در هیچ کجای دنیا حضور عاشقانه شان را در پاسداشت قهرمانی ملی ندیده و نشنیده بودند.

دیروز و روزهای گذشته، پیکره ایران اسلامی در عزای شهادت علی اکبر گونه و عباس گونه ی مردی خون گریست که پرچم دفاع از حریم ولایت و نجات مظلومین عالم را بر دوش گرفته بود و محکم تر از آن چیزی که دشمن بتواند تحمل کند، بر نابودی کفر و الحاد، گام های پیروزمندانه بر می داشت.

فرمانده سپاه قدس ایران اسلامی در ۴۰ سال حیات مبارزاتی خود آنگونه زیست که برای فرمانده کل قوا، مالک اشتر زمان، برای رزمندگان و مدافعان حرم فرمانده ای دلیر، برای مردم ایران حاج قاسمی عزیز محسوب می شد.

او برای جوانان الگو معاصر سازده زیستی، ولایت مداری، مردمداری و ایثار بود، شهید حاج قاسم سلیمانی برای فرزندان شهدا حکم پدری مهربان و برای دشمنان سپهداری هول آور و کشنده و بر هم زننده برنامه های خصمانه شان داشت.

این فرمانده دلیر سپاه قدس ایران، مبارزی حق طلب در جغرافیای جهان اسلام و نقشه مقاومت بود و از این رو جهانی از مظلومیت در شهادتش اینگونه در برابر جهانی از استکبار و استعمار و تروریسم ایستاده و مشت ها را برای انتقامی سخت گره کرده است.

دریایی خروشان از مردم مسلمان و آزادی خواه جهان که ترس از تلاطم آن و مهیب نعره کشنده اش هولناک تر از خود انتقام برای قاتلین شهدای مقاومت است..

مردمان مسلمان ایران، سوریه، عراق، لبنان، بحرین، یمن، حزب الله عربستان، کشمیر فلسطین اشغالی .. و آزاد اندیشانی از قلب آسیا و اروپا چون انلگیس، هلند، روسیه، ترکیه، برزیل و ... با پرچم افراشته شده سرخ رنگ یا حسین علیه السلام و فریاد مرگ بر آمریکا، فروپاشی و تزلزل این جرثومه فساد و ایادی آن را نزدیک تر کرده اند .

برکت خون حاج قاسم سلمیانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان را در خنثی کردن نقشه شوم تفرقه افکنی بین دو ملت ایران و عراق، بیداری و افزایش بصیرت سیاسی مردم عراق و دولتمردان شان و برخی از دولتمردان ایران در مورد آمریکاو همپیمانانش باید دانست، اتفاقاتی مهم که قطعا نتایجی مبارک در پی خواهد داشت.

قطعا ترامپ هرزه و مشاوران جنگ طلبش هرگز به مخیله شان هم نمی رسید که از همان ابتدایی که فکر ترور و به شهادت رساندن پهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را مطرح کردند با دست خود گور خودشان را کندند و شرایط خروج خفت بارشان از پیگاه های نظامی شان در عراق و .. فراهم آوردند.

اگر جهان تا کنون روایتی از عاشورای امام حسین علیه السلام شنیده بود، اگر گوش فلک تا کنون صدای یک پارچه یا لثارات الحسین علیه السلام را در تاریخ صدراسلام شنیده و به خاطر داشته بود، اگر فراهم کردن یک پارچگی و وحدت بین مسلمانان تا کنون در محافل و همایش ها مورد بررسی قرار می گرفت این خون حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی است که این همه بالقوه را تبدیل به بالفعل کرده است.

این خون های پاک اگر چه برزمین ریخته شد اما نقاب از چهره ذلیل، ترسو و بی اصالتی از دولت مردان آمریکایی، صهیونیستی، سعودی و همه ایادی استکبار برداشت که تا همین چند روز پیش رجز خوانی ابلهانه و احمقانه شان خشم ملت مسلمان و رزمندگان و فرمانده هان جبهه مقاومت را دو چندان کرد به طوری که اکنون خبرها از این پهلوان پنبه های آمریکایی و اروپایی، فرار است و استعفا و غلط کردیم ما نبودیم ها ..

تاریخ نشان داده است که هر گاه قرار بر تولد یک حرکت حیات بخش در جهان اسلام، زایش یک انقلاب در راستای موازین اسلامی و ایجاد یک تحول بزرگ در کشورهای اسلامی باشد و تاریخ سرزمین های اسلامی در حال گذر از پیچی سرنوشت ساز قرار بگیرد، باید دردی بزرگ و جانکاه در پس خود داشته باشد.

دردی چون درد بزرگ شهادت حسین بن علی علیه السلام و یارانش که اسلام را برقرار و جاوید کرد و اکنون بعد از گذشت بیش از ۱۴ قرن در همان خاک، درد بزرگ از دست دادن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش بار دیگر جهان اسلام را از لوس وجود شمر و یزید زمان پاک خواهد کرد.

و انتقام سخت، نه انتقامی منحصر از سوی جمهوری اسلامی ایران که انتقامی در سطح جهان اسلام و جبهه مقاومت است که گریبان همه کسانی که حتی در اندازه یک تأیید، ثلمه ای را که آمریکا بر پیکره جهاد و مقاومت اسلامی وارد کرد، می گیرد.

قطعا این انتقام نزدیک تر و سخت از آن چیزی است که ترامپ و ترامپ های آمریکایی و صهیونیستی بتوانند آن را درک و باور کنند از این روست که احمقانه تهدید می کنند، البهانه لیست ترور فرمانده هان سربازان پوشکی خود را به ما می دهند و گاه هم قلدری کرده و پای ۵۲مراکز فرهنگی ما را به لیست تهدیدات منجز کننده خود باز می کند در حالیکه فرمانده هان و سفیران شان از ترس فرار کرده اند! .

طنین یاس - احمد مؤمنی

ارسال نظرات