خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی با بیان اینکه جبهه مقاومت، ترامپ را به نابودی می‌کشاند، گفت: خروج آمریکا از منطقه تنها خون‌بهای حاج قاسم سلیمانی و کم‌ترین خواسته سلیمانی‌های زمان است.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۸۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی صبح امروز پنج‌شنبه (۱۹ دی) در آیین بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به همت جامعه اصناف و بازاریان بجنورد در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، گفت: دشمن در عین ناجوانمردی و در دل شب اقدام به این عمل خبیث کرد چراکه توان مقابله رو در رو را با علمدار ما نداشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در جبهه‌های نبرد هیچگاه کلاه‌خود به سر نمیگذاشت و همواره روی خاک‌ریز راه می‌رفت، افزود: سردار شهید ما می‌دانست دشمن عرضه مقابله با او را ندارد و همواره از ملت ایران هراس دارد.

سردار چمن، با بیان اینکه حاج قاسم پرورش یافته مکتب عاشورا بود، گفت: او می دانست که آمریکا شیطان بزرگ است و همچنان باید با او مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی و بصیرت، چراغ راه ماست، بیان کرد: حاج قاسم دشمن شناس خوبی بود برای همین در ماموریت و رسالت پاسداری و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی پیروز میدان بود.

فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فراجناحی بود و کاری به این قشر و آن جناح و این حزب نداشت، افزود: ایشان در سخنرانی خود تاکید داشت که نباید مردم را از هم جدا کرد و معتقد بود ما همه با هر سلیقه و گروهی، یک خانواده و یک سرمایه هستیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نه‌تنها انسجام ملی را احیا کرد بلکه انسجام بین المللی را هم جان دوباره بخشید و ادامه داد: او دیپلمات برجسته ای بود که اگر سیاست و کیاست نداشت، نمی توانست جبهه مقاومت را انسجام دهد.

سردار چمن افزود: حاج قاسم توانست ایران را در کنار دو کشور مهم روسیه و چین به عنوان ضلع سوم تامین امنیت منطقه قرار دهد و این برای همه ما مایه افتخار است.

این مراسم با مداحی و سوگواری ادامه یافت و در پایان حاضران به تجمع کنندگان فاطمی در میدان شهید بهشتی بجنورد پیوستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها