خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

شهید سلیمانی دل ها را در غرب و شرق عالم به تسخیر خود در آورده است

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: راه و رسم پاسداری راه شهادت است و به گفته شهید سلیمانی باید شهید بود تا شهید شد و شهید سلیمانی، همانطور که مقام معظم رهبری در در دوران حیات شهید سلیمانی فرموده بودند یک شهید زنده بودند.
کد خبر: ۹۲۰۷۰۷۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: شهادت سردار سلیمانی یک سوگ عظیم را بر دل و جان مردم در سراسر کشور و ملت ها قرار داد و پذیرش این واقعه بسیار سخت و دشوار است.


وی افزود: شهید سلیمانی دل ها را در غرب و شرق عالم به تسخیر خود در آورده بود و دیدید چطور دنیا در سوگ حاج قاسم سر تعظیم فرود آورد.


وی گفت: جنایت آمریکایی ها در ترور سردار سلیمانی و همراهانش یک حرکت بزدلانه و ناجوانمردانه بود و سیلی ایران به این اقدام التیام بخش این ضایعه دردناک بود و این اقدام ابتدای کار ما با آمریکایی ها است.


مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه گفت: راه و رسم پاسداری راه شهادت است و به گفته شهید سلیمانی باید شهید بود تا شهید شد و شهید سلیمانی، همانطور که مقام معظم رهبری در دوران حیات شهید سلیمانی فرموده بودند یک شهید زنده بودند.


کاظمی افزود: مکتب شهید سلیمانی رهروان فراوانی را تربیت کرده است و در مجموعه سپاه و نیروهای انقلابی سردار سلیمانی های بی شماری وجود دارند.


وی گفت: حاج قاسم در طول حیات خود کتابی را با ایثار و فداکاری نوشت و با شهادت خود آن کتاب را با خون خود امضا کرد و تردیدی نیست سبک و سیره عملی شهید سلیمانی تاثیر خود را بر آزادگان عالم خواهد گذاشت.


کاظمی درپایان گفت: تشعیع شهید سلیمانی در کشور و تجمعات و مراسمات گوناگونی که در طول یک هفته اخیر به صورت شبانه روزی وبا حضور گسترده پیرو جوان در سراسر کشور برگزار گردید یک رفراندوم بزرگ و روشن برای افرادی بود که در طول ماه های اخیر بدنبال برگزاری رفراندوم بودند، نتیجه این حضور مردم نیز تاکیید برادامه یافتن راه مقاومت و راه شهید سلیمانی است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار